Cd 10 en hij loopt nu al op... 😳 Weet dat LH kan schommelen maar tot nu toe afgelopen 2x op deze manier opgelopen tot een piek. Wat denken jullie? Normaal cyclus van 33 dagen waarvan op dag 21 pas een posi ovutest.
eventjes door testen (zoals de rest eigenlijk al zegt).. misschien is tie vandaag wat lichter en over 2 dagen in eens een knaller bijv. succes!
Lieve dames. Willen jullie me helpen? Vandaag of morgen nod, net getest met action. Wat moet ik hier nou van denken?help!!!
ik zie wel een lichte roze streep. Moet nog een klein beetje goed kijken. Hopelijk gaan ze mooi oplopen
Klopt. Duidelijker lukte helaas niet. Heb de 2e test ook maar uit de verpakking gescheurd. Ook zelfde streep. Urine was ook vrij licht dus misschien niet geconcentreerd genoeg. Ga woensdagmorgen weer testen met ochtendurine. Vind het spannend en eng tegelijk.
Ik zie hem op de foto's inderdaad ook. Vooral de laatste twee die iets scherper zijn. Maar ik sluit me aan bij wat iemand eerder ook al zei: probeer eens de kruidvat 2 voor 5. Die zijn vaak wat duidelijker Voor nu voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop dat ze mooi gaan oplopen!
Is deze ovulatie test positief? Heb afgelopen dagen niet getest. Is van het merk Testpoint van Etos. Ken ze verder ook niet.
Ik denk dat hij positief is! Maar ken ze verder ook niet.. Vind de lijnen nogal licht van kleur. Maargoed je teststreep is donkerder dan de controlestreep!
Geloof dat ze inderdaad niet donkerder kleuren dan dit. Zal er vanmiddag nog wel 1 doen om even te controleren. Want de C is ook dunner dan de T..