Duidelijk! Gefeliciteerd ! Ik had zelf ook lang rare lijntjes met action tests, vond kruidvat daarom fijner
Hoi Dames, Ik zou vandaag ongesteld moeten worden en heb vanmorgen een test gedaan. Eerst was hij negatief en erna sloeg hij licht "positief" uit. Ik heb daardoor ook verschillende testen gedaan.. Foto in de bijlage. De derde met het lichtblauw streepje heb ik vanmorgen getest, de andere met een paar uren ertussen... De eerste is wel een ovulatietest... Aangezien hij eerst negatief was en erna pas positief, kan het zijn dat ze allemaal uitdrooglijntjes zijn of...? Alvast bedankt...
Bedankt voor de snelle reactie! De eerste test is ovulatietest lifecare van Action. De tweede is kv2v5. Derde en vierde kv Early... Ik weet dat ik best wacht tot morgenvroeg, maar ben zo ongeduldig! Mijn borsten doen pijn en zijn gespannen. Kan dat zelfs ook al??
Ik zie op allemaal een 2e lijntje staan! Morgen of overmorgen nog maar eens testen en hopelijk lopen ze mooi op! Wel zou ik het bij 1 merk (Kruidvat 2v5 bijv.) houden zodat je het oplopen van de testjes mooi kan zien.
He meiden!! Dit zijn mijn ovu testen vd afgelopen 3 dagen. Zoals jullie zien was de 19e de knaller.. dan kan de eisprong tm vandaag zijn toch? Alvast bedankt!
Als je ei springt, springt hij inderdaad doorgaans binnen 48 uur. Maar een positieve ovulatietest garandeert geen eisprong
Dit is m'n tweede ovulatie test van vandaag van Testpoint. Of m'n eisprong zit eraan te komen of hij is misschien al geweest. Normaal heb ik altijd last van m'n buik maar tot zover niet...
De testen zien er wel positief uit. Ik zou inderdaad wat al werd gezegd bij 1 test houden en kijken of de streep steeds donkerder wordt. Spannend!
Ja, moeilijk te bepalen, ik zou zeker doortesten. Lh waardes kunnen steeds variëren, dus het kan ook nog een paar dagen duren bijvoorbeeld.