Migi vind ze idd wel licht blijven... Had je eergister of die dag ervoor ook getest met kv2?? Die even onder mekaar leggen voor t verschil
Ik krijg ze niet op foto volgensmij me phoon doe niet zo mooi fotos als ik vrrgelijken vanaf oploop is er wel maal wel traag mag wel zegen of ik drink te veel kan ook . Ik heb wel laast van droge Mond dus ik blijf drinken 😁Maar ik ga me Best doen voor mooie fotos kan we Samen kijken
Probeer in vensterbank te leggen puur die van eergister en vandaag ofzo.. Of nog dag eerder en vandaag.. Dan met daglicht moet je toch zeker wel een oploop kunnen zien.
Sorry dames voor ongemak maar ik hoop jullie snap wel dat we willen zo graag en ik ben echt een junk zo te zien hhha maar net test gedaan nu op een rij gezet alle kv testjes
Zie ze wel maar welk tijdsbestek zijn de testen? Van eergister gister en vandaag? Vind ze namelijk niet echt oplopen 😐
Goed toch baby90 😊 Migi nee je moet een test van EER gister en vandaag pakken. Hcg loopt om de dag zon beetje op.. Dus die van gister en vandaag heb je dan vrij weinig aan met lichte streepjes