Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 31

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess vind die van vandaag ook donkerder hoor. Spannend

Migi hoe is de jouwe vandaag?

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jullie ervaring met action vs Kruidvat
    Gister en vandaag min of meer zelfde test van action
    Op Kruidvat gister niks nu n licht streepje die ook ml ziet maar ik krijg m niet op de foto (ik zie m n klein beetje maar moet er moeite voor doen)
    Kan t dat action niet zo snel oploopt of is t sowieso normaal? zie ze hier wel per dag oplopen!

3. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Vind zelf de Kruidvat beter. Volgens mij zijn ze ook gevoeliger ? Testte als eerst met een action test en vervolgens met een kV test en die was toch wel een stuk duiderlijker

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja dat dacht ik dus ook! Maar las echt nog best veel vrouwen die t zelfde hebben gehad, dat ze wel met action positief testen en Kruidvat niet of later
    Had t zelf ook Nie verwacht
    Maar goed hij staat er nog en Kruidvat geeft nu ook iets dus hopelijk loopt dit op

5. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ja heb ook gehoord dat sommige idd de action fijner vinden, maar verschilt allemaal denk ik. Mijn testen zijn bijvoorbeeld ook donker als ik in de middag test dan ochtend.
    Ik hoop met je mee !

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja wilde dat ook nog proberen! Hoelang kan ik dan t beste niet plassen en drinken? Moet nl heel veel plassen dus ophouden vind ik lastig

7. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ik let zelf niet echt op de klok, maar hou er wel rekening mee dat ik niet te veel heb gedronken:p

8. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik vind action zelf minder. Ik heb bijvoorbeeld ook nooit een knaplende action test gehad terwijl ik die met kv al na 4 dagen had. Maar dat is een voorkeur.
    Ik moet zelf ook altijd heel veel plassen, dus ik probeerde 2-3 uur aan te houden. Is voor mij redelijk hetzelfde als snachts want dan word ik ook 100x wakker om te plassen. Achteraf was voor mij de ochtend toch duidelijker

9. Ik lette nooit zo op t drinken.. Als een test goed positief is is die dat ook wel als je wat gedronken hebt..

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oké thx meiden! We gaan t zien.

Dat las ik idd ook vaker dat ze niet echt knallen en of lang t zelfde blijven. Hou me dan nog maar even vast aan t feit dat we iig wat zien :) wordt vervolgd

11. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ik heb nog niet getest en dacht misschien ff dag of twee overslaan kan rust nemen misschien helpt wel de duvels zijn ze nog niet geen krampen of rare dingen dus we zien wel
    Als iets ga posten

12. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Omdat een vrouw maak sneller dan de andere duurt te lang geeft mij ook moed dus hoop ik ook en op freya heb gelezen bij ivf vaak geeft negatief maar bloed test is prima positief en op dag van test kan toch positief zijn

13. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik heb nog steeds geen verstand van ivf, ik blijf voor je hopen. Maar doorgaans is het per ongeveer 48 uur verdubbelt. Maar sommige vrouwen beginnen inderdaad later met aanmaak.
    Ik hoop dat je test over een paar dagen mooi is opgelopen Migi. Ik zou inderdaad ook zeker hoop houden zolang je niet ongesteld bent:)

14. Knap van je migi .. Ik had allang getest hahahaha

15. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Hahahhhh het kriebelt binnen klein stemetje zeg "
    Migi ga test halen ga testen " hahahha . Maar ben ff druk vandaag ff met me dochter opstap mooi weer ff wat anders maaarrr wie weet als ik niet vol houden kom ik met een test thuis ....

16. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Migi, ik hoop echt op een mooie test !

17. Haha knap hoor.. Ik zou t echt niet kunne. Hahaha

18. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18

Ik had echt wel een test meegenomen.. En getest!

19. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Mmmm, las even mee en terug, maar Migi bij mijn vorige cryo TP had ik precies dezelfde tuurtesten van KV, die amper opliepen en toen ineens ongesteld. Niet zo hoopgevend dus.
    Aan de andere kant had ik wel negatieve +test van CB en die vind ik bij jou aardig positief! Foto wel binnen 10 minuten genomen?? Anders is CB errug vaak vals positief (na die tien minuten dus).

Ik duim voor je meid.

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heeft een early predictor voor mij zin? Of moeten de streepjes op Kruidvat dan duidelijker zijn? Weet Nie waar de meeste vrouwen eerder mee positief testen?

Deel Deze Pagina