Jane dat is mij ook gebeurd.. vorige week 2 dagen helderrood bloedverlies gehad en donder en vrijdag ook al waten het bij elkaar nog geen inlegkruisje vol maar toch. Ik krijg daarom morgen ook al een inwendige echo. Mijn testen bleven ook oplopen en deae is van vandaag
@jane.. ik heb al die testen gezien.. maar ik vind het niet heel hoopvol allemaal. zou hij nu niet veel duidelijker moeten zijn?
Hoe vinden jullie mijn zwangerschapstest op 13dpo nu? Zou morgen ongi moeten worden. Heb al vanaf 9dpo positieve testjes lijkt wel op te lopen maar ohhhh blijft onzeker he..
Dit is gewoon een harstikke positieve test hoor. Gefeliciteerd. Gewoon lekker van gaan genieten en je niet zo onzeker voelen!
cb zijn over het algemeen goede testen, maar ik vind kv toch de fijnste.. misschien die is proberen?.. hoop voor je dat je daar wel wat op ziet meid!..
Ik ben vandaag op 9dpo (of 8 dpo) had op 4 dec een knallende ovulatietest. Ik heb vanmorgen de kv2v5 gedaan, er was toen niets te zien. Ik kom vanavond thuis en er staat precies een streepje. Ik heb dit anders nooit. (Ja ik test soms nogal veel ) Wat denken jullie?
Ik zie niet echt een streepje, maar dat kan ook door de foto komen natuurlijk. Hopelijk loopt hij snel op!!
dat zou zo maar een indroogstreepje kunnen zijn. Misschien zie ik iets.. ik weet het niet zeker. Hopelijk snel een duidelijke
Ik zie wel wat, maar durf niet te zeggen of het wat is of niet omdat er zo veel tijd tussen zit.. Ik hoop het voor je. Bij mij begon hij ook zo licht en nu toch een mooi sterk streepje!
ik zie idd ook wel iets, maar omdat je het zo ver na afleestijd pas zag ben ik nog een beetje voorzichtig. Hoop dat ie oploopt!