Beide geen geluk Migi Sterkte. Ben er klaar mee al 3 jaar dit.. Pogingen blijven ook duur. Wij nog wel cryo's. Voor het eerst goede score
Ooo tess27 heb ik gelezen mooi rot ook voor je ik ben niet zo erg 3 iui en ivf 11 eitjes maar geen cryo . Dus alles opnieuw .. Ok voor mij hoef ik niet meer maar dan ben egoistish ivm nieuwe ralatie en achteraf getrouwd mijn man geen kids en hadden we besloten toch om te proberen . Ben 39 dus kans is er niet zo veel denk ik . Over me dochter heb ik gedaan 4 jaar en ik was toen 22 begonen uiteindelijk op 26 ste was raak met clomid . Nu vrees ik dat ook die kant ga al weer nu ruim 1 jaar van zelf van af vorige ja gestart iui en nu ivf . Zeker ga zo 1 mand rust kregen en dan verder . Weet je al hoe zou kunnen als ervaring ???
Niet leuk dames. Hopen op een nieuwe ronde.. Blijf hopen! Hier 7 iui's gehad, 4 miskramen..6 jaar ellende.. En daarna ineens van beide niet meer gepland spontaan zwanger.. Dus meiden wonderen bestaan echt..
Hoi dames, zien jullie ook n lichte 2 de streep! Onregelmatige cyclus! Ik hoor het graag ☺️
Ja ik heb test gedaan ochtend urine zwaar negatief geen sporen voor streep .. Gestopt met utrogestan dus afwachten rode duivels . Maar nog geen enkel kram of zo . Morgen zh bellen dus kan morgen voor zekerheid nog een keer testen .... Anders zag op de brief 13 april evuluatie gesprek . Voor de volgende pogind . Gefeliciteerd dames met positief en dames die nog in wacht veeeeeel suc6
Dames, ik had een vraagje maar om daar een aparte topic voor te maken vind ik ook weer too much, dus vandaar dat ik em even hier stel..hoop dat dat oke is... Ik heb net een ovulatietest gedaan (zie foto). Dit kan ik wel als positief beschouwen toch? Ik heb vandaag ook de hele dag lichte krampen in m'n buik, hetzelfde als menstruatiekrampen. Wanneer kunnen we nu het beste klussen? Vanavond voor het slapen gaan of morgen? Want op internet lees ik dat het binnen 24 na een posi test moet...laatste x klussen was overigens gistermiddag. Dank alvast! 😘
Ik vind de test lastig beoordelen door de kleur. Hij is iig tegen het positieve aan. Een positieve test is nog geen garantie voor een eisprong. Als deze springt is het 24-48 uur na de test. Ik zou 2x per dag testen tot je zeker weet dat ie afloopt en het vanavond en morgenavond gezellig maken
Dank! Is deze foto beter? Dit was precies binnen de 5 min...ik krijg ze eigenlijk nooit donkerder dan dit... Maakt de tijdstip van het klussen uit? Dus morgenochtend ipv vanavond?
Helaas ongesteld geworden. Streepjes liepen ook niet meer op. Nog 4 mooie kansen in de vriezer.. Hoop het toch zo eens. Maar eerst verplichte rust maand na deze hormonen rollercoaster.
Ik zou voor morgenavond gaan. Dan zit je het dichtste tegen je eisprong aan die 24-48 uur na je posi ovu plaatsvind. (Als je lh piek leidt tot een eisprong )
Dit is geen positieve test maar een flinke opdroging van de urine door het opdrogen. Ik kan er niet een streep in ontdekken (zeker niet zo "duidelijk" als jij zegt dat hij er staat). Negatief dus.
Dat zei m'n man ook, beter morgenavond dan nu of morgenochtend! Thanks! Laten we hopen dat het idd leidt tot een eisprong 😄