mxx, kwaliteit kun je niks aan doen komt door het uploaden.. altijd shit als je hem zelf wel ziet en graag een mening wil van een ander en dat dan na het uploaden niks te zien is. hij is mooi opgelopen vergeleken met gistere melis!! spannend hoor.. wanneer is je nod?.. of heb ik daar over heen gelezen.. haha
Ik had wel verwacht dat hij niet meer te zien zou zijn, maar toch eigenwijs zijn he.. Ik zal het over een paar dagen wel zien als ik niet ongesteld wordt.
Ik heb een vraagje over een lange lf.. mijn lf duurt zo'n 16-17 dagen. Is het dan ook het beste om pas op 16-17dpo te testen of kan dat ook al prima op 14dpo?
Ik had mn NOD op 30 maart staan.. maar had de 21e pas mn eisprong (19maart posi ovutest). Dus eigenlijk zou mn NOD aankomend weekend zijn, maar had een grote testdrang.
haha je bent niet de enigste hoor met grote testdrang haha! soms wel drie op een dag.. ook al maakte dag geen verschil het ging om dat streepje haha.. maar je streepje is duidelijk hoor!! benieuwd naar de komende dagen!
Als je zeker weer wanneer je ei is gesprongen en dus echt op 14 dpo zit, dan kun je idd al op 14 dpo testen (vaak test je op 12 dpo ook al wel (heel licht) positief.... Maar niet altijd natuurlijk
Hey meiden, mijn NOD is in tegenstelling tot mijn banner wat opgeschoven want mijn ei was wat later deze ronde. Mijn NOD is maandag 4 of dinsdag 5 april. Had dit tuurstreepje vandaag. Echt heel licht, dus zal wel niets zijn toch?
Nou ik hoef er niet voor te turen. Zie duidelijk een streepje! Van het weekend nog een testje doen en kijken of hij is opgelopen
Hoi lieve meiden. Morgen ochtend een nieuwe zwangerschapstest doen..hihi. ben best zenuwachtig. Nu hopen dat a. Mijn dochter van bijna 2 door slaapt en b..ik niet al om 3 uur wakker lig door de zenuwen. Borsten lijken steeds gevoeliger dus fingers crosser en hopen dat ik en morgen een knaltest heb en het dit keer niet in een miskraam eindigt.
Het zou geweldig zijn na ruim 2,5 jaar. Maar ik ga er niet vanuit. Dit is een gevoelige test. Heb net een andere gedaan die je vier dagen voor nod kan doen. Die was omo wit. Er zal wel niets aan de hand zijn helaas. Doe morgen nog zo'n gevoelige als mijn temp nog steeds hoog is. Ik had voor ei 36.5 en nu 37...
Vaak is een indrooglijntje grijs toch? Heb je er 1 uur lang naar gekeken of ben je na 5 minuten gestopt en heb je het na n uur opnieuw bekenen?
Daar is ie dan. Dochter heeft gelukkig doorgeslapen maar ik lag dus wel wakker vanaf 3 uur. Testdrang weten te bedwingen tot 6:15