. Ik ga maandag nog wel een test doen hahah. Reactie staat waarschijnlijk beetje raar maar snap nog niet goed hoe het werkt haha
Ik zie wel wat.... maar zie niet dat ie roze is... Alhoewel ik nooit streepjes plaste als t niks was... Morgen nog eens proberen?
in het echt was ie wel rozig, na opdrogen ook rose/paars en een stukje duidelijker. maar helaas geen foto van de droge test gemaakt. We wachten rustig af
Ik zie een roze streepje hoor!! Spannend Meliss113: gefeliciteerd!! Melkan: gefeliciteerd Onzeker: super test, gefeliciteerd
Wil iemand even mee kijken? 20 maart nod gehad, wel bloed verloren helderrood maar minder dan normaal, steeds pijn in me onderbuik en ovulatietesten blijven vrij donker steeds dus dacht doe voor de gein toch maar test, tot mijn verbazing heel licht streepje bijna niet op de foto te krijgen, wat vinden jullie zien jullie hem ook of ben ik gek? en wat moet 8k hier van denken
hij is idd veel te licht als jij op 20 maart je nod hebt gehad.. misschien zat er iets.. en is t niet goed ingenesteld.. of je eis is later geweest.. positieve ovu wil nie zeggen dat hij dan ook echt binnen 48 uur springt.. kan als nog later zijn.. mar voor nu zou ik zeggen hij is veel te licht..nod 20 maart want dan zou je bijna 7 weken moeten zijn en dan moet tie er af knallen.. dus ik zou over n week nog n test doen.. misschien is je ei toch later geweest dan je dacht.. tenzij je naast je ovu testen ook je temp heb bij gehouden.. dan kan t mis gegaan zijn... sorry omdat het zo te brengen