Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 31

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nou meiden hier was het even spannend....
    Kreeg een echo en daar was een vruchtzak op te zien wat overeen kwam met 5,2 zwangerschapskduur maar ze zag rare vlekken aan de rand van m'n baarmoeder en daarvoor moest ik door naar het zkh.....
    Maar dit bleek een spatader en dus niks van mola of iets dergelijks........
    De gyn vond het er prima uit zien overeenkomstig m'n laatste menstruatie..... Dus afwachten m'n echo voor dinsdag staat gewoon nog.
    En mag dus dinsdag weer. Hopelijk dan een kloppend hartje.

2. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Wat goed! Hopelijk dinsdag een mooi kloppend hartje!

3. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    wat fijn dat het geen mola of iets dergelijks is!!

hoop voor je dat er dinsdag een kloppend hartje is.. en anders de keer er na!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Sorry verkeerde topic zie ik..... Maar idd ik ben helemaal blij en denk dat dinsdag vast het hartje klopt.

5. onzekeredame

onzekeredame Actief lid

30 mrt 2016
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze onzekere dame begint gelukkig wat minder onzeker te worden :) gisteren is moeders voor moeders langs geweest en die doen een hcg test met 500 upl. Die kwam echt als knaller terug. Test streep was dikker dan controle streep. Verklaard ook waarom ik best misselijk ben in vlagen de hele dag door.

Nu nog een kloppend hart op 1 mei en dan durf ik met 100 % zekerheid te zeggen dat het goed gaat.

P.s: naar welk forum zou ik over moeten? Zat te kijken bij zwanger maar zie niet waar daar zo'n gezellig tread is als hier

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ejra en miszy ik kan geen streep ontdekken

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Als je kijkt bij bevallinsgforum (bij zwanger) daar staan lijsten van meiden die rond de zelfde periode uitgerekend zijn. Dat vond ik vorige keer erg gezellig! Gefeliciteerd met je mvm test en wat goed dat je mee doet!

8. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    wat fijn van de test hoor!!

je kunt hier een topic vinden met zwanger 2016 ergens..
    of ff google :)

9. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Hoi dames

Heb even een fototje gemaakt van al mijn testjes de afgelopen dagen (een aantal KV 2v5, een Early Predictor en een KV Early-test).

Reden dat ik ze toch eens voor mezelf wilde samen leggen, is omdat ik na gisterenochtend toch weer enorm twijfelde met de KV Early-test en de KV 2v5. Beiden leken mij nl. behoorlijk negatief.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32 KB
      Weergaven:
      132
  10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.030
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Loopt mooi op hoor. De predictor is ook goed duidelijk :D

En op de kv early en kv test van gisteren zag ik duidelijk een kruis en streep hoor ;)

Gefeliciteerd meid!

11. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Ik durf het nog steeds niet goed te geloven... :D Blijf zo enorm twijfelen en dat gaat denk ik nog duren tot ik een knaller heb! :D Heb ook schrik dat het toch nog fout zal gaan :(

Morgen is mijn NOD, dus heb al een voorraad testen liggen die ik morgen allemaal kan doen... :D

12. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik vind ze ook mooi oplopen!
    Duurde bij mij ook best een tijdje voor ik het echt weer durfde te geloven, dus ik snap je hoor. Maar dit is een heel mooi rijtje :)

13. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik snap hoe je je voelt, dat heb ik ook heel erg. Pas op het moment dat mijn test morgen echt duidelijk donkerder is, dan krijg ik wat meer zekerheid dat het deze keer wel goed zou kunnen gaan!

14. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Hihihi, ja, ik zie wel wat vooruitgang tussen mijn testjes, maar ik blijf toch echt wel schrik hebben! Ik denk steeds 'wat als?'

Komt er bij dat ik nu al weet dat ik over 2 weken een zeeeeeeeeeeer stressvolle vergadering heb, die ik onmogelijk kan afzeggen omwille van een eventuele zwangerschap want mijn baas dient dit nu nog niet te weten... En van stress kan je blijkbaar ook gemakkelijker een miskraam krijgen :( :(

15. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Willen jullie meekijken? Is de middelste positief? Ik denk zelf van niet maar vind het soms wat lastig te beoordelen. Hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Bijgevoegde bestanden:

16. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Ik zou denken van wel, niet? Of misschien nog net iets te donker? Heb je die dag 2 maal getest? Want als ik zo 'n test heb doe ik dat meestal wel nog een 2de keer.

Jeetje, eigenlijk een beetje een antwoord waar je niks aan hebt, sorry! :(

17. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    Zien jullie iets?

Bijgevoegde bestanden:

18. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    Nog eentje

Bijgevoegde bestanden:

19. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Sorry ik zie op de predictor ook niks ejra..

20. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Sorry ik zie niets :(

Deel Deze Pagina