Blondandyoung bedankt voor je reactie! Ik ben nu helemaal in de war haha. Misschien dat iemand anders ook even kan kijken naar mijn ovulatietest?
Zou best kunnen zijn dat je bij de middelste vlakbij de piek zit, maar net je piek gemist hebt. Ik had vandaag voor het eerst positieve ovulatietesten (eerste ronde dat ik ze gebruik) en vanmorgen een knaller, vanmiddag ietsje lichter en net weer een knaller. Als je 1x getest hebt die dag kan het zijn dat je hem net gemist hebt. Als ik alleen vanmiddag getest had en niet vanmorgen en vanavond, had ik ook gedacht dat ik nog niet bij mijn LH-piek zat, maar die was er vandaag dus wel.
Bovenste 13dpo, onderste vandaag op nod 15dpo. Jullie mening graag... Ik denk dat het de foute kant op gaat
Ik denk het niet. Er is een te duidelijk verschil tussen beide controle streepjes.. dat zegt een hele boel.
Ik vind het wel meevallen.... hier bleven mijn testen ook lang heel licht. Pas na een week liep het pas echt op.
Baby90 en Miracles denken jullie dat echt? Dus ik kan nog een beetje hoop houden? Ik baseer het op de vorige keer, maar toen waren de testen minder duidelijk dan deze.. Pff wat een onzekerheid. Miracles liepen de testen bij jou die eerste week dan helemaal niet op of maar een beetje, heel geleidelijk?
Nou eerste paar dagen zag ik weinig verschil.... duurde echt even. Bij mij verschilt ook nog het moment van testen... zo had ik in de middag betere testen dan met ochtend urine.
Ik sluit me aan bij baby90. De onderste test is niet helemaal kosjer doorgelopen. Hij is inderdaad een stuk lichter op de controle streep, dus dat is niet echt te vergelijken met die van 13 dpo. Heb je meer tests liggen? Dan zou ik er morgen of na het weekend weer een doen. Ik heb uit zenuwen heeeeel veel testjes gedaan en sommigen waren ook gewoon lichter - niet iets minder geslapen of meer gedronken of gewoon hetzelfde maar toch lichter dan de dag er voor-, maar inmiddels bijna 22 weken zwanger.
Als ik heel eerlijk ben vind ik het er niet zo goed uitzien. Maar idd het controlestreepje is ook lichter op de onderste. En ik heb dit zelf ook meegemaakt en ben nu toch 18 weken zwanger. Dus er is zeker nog hoop! Hier een link naar mijn topic van toen: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/605908-gaat-niet-goed-toch.html