Ik heb het vaker meegemaakt hoor. Zo ook deze keer.. deze keer liep trouwens alles heel raar. Maar had een licht positieve kruidvat test Savonds, en sochtends nauwelijks iets meer. Dus ging er al vanuit dat het wéér mis was. Paar dagen later toch een super duidelijke test en nu nog steeds zwanger
Zien jullie iets? Zit 5 dagen voor nod als Ik goed heb. In de Nacht van Donderdag had ik tijdens wc bezoekje met 1 x afvegen rare oranje bloed? En smorgens heel klein beetje bruinverlies met slijm ( sorry) + buikkramp hele dag, volgende dag voelde ik me gewoon normaal heb nergens last van.. Wie heeft ervaring over innestelingsbloed, eerste kindje geen innestelingsbloed of iets gehad.
Hoii, Willen jullie even met me meekijken? Ik heb bijna ruim een week zulke testen.. maar ze lopen niet op. Ik zie een heeeel licht streepje. wat zouden jullie doen?
Even een vraag ik lees steeds vaker dat vrouwen wel positief testen met action of clear blue en pas later met Kruidvat 2v5. Hoe kan dat nou? Kruidvat is toch veel gevoeliger?
Mijn KV 2v5 is ook heel licht, nog steeds! Maar mijn CB met wekenindicator duidde heel duidelijk een plus en 1-2! Dus misschien toch die van jou ook even doen? 😘😘
Hoe lang na het nemen van de test heb je de foto gemaakt? Hij lijkt nog niet goed opgedroogd. Ik zie trouwens geen 2e streepje.
Meiden ik ben een doetje als het gaat om ovulatietesten Nog nooit gedaan en vandaag aan gewaagd. 4 april begin menstruatie geweest en ik denk dat mijn ei ergens maandag/dinsdag zal zijn. Net eerste ovulatietest gedaan. Denken jullie dat hij de goede kant op gaat qua donkerheid van streep?? Ik ga komende dagen even doortesten
Tilleke - Helaas is het niet zo dat ovulatietesten oplopen. Ze schommelen totdat ie een keer knalt. Helaas dus geen touw aan vast te knopen.
Net een action test gedaan. .. kon t niet laten.. als je het eenmaal hebt liggen.. maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.. heb ze ff alle twee weer bij elkaar gedaan hoor .. Dus vanmorgen kv en nu net action..
d83, ligt er maar net aan waar dat je zit in je cyclus en of dat je zeer snel hcg aanmaakt of pas genoeg hcg aanmaakt op nod of n dag na nod.. action heeft volgens mij net wat meer nodig dan kv.. ik heb t overigens nog nooit gehoord dat mensen eerder positief testen met action dan kv