Lieve meiden die op mijn berichtje gereageerd hebben, dankjulliewel! Erg fijn om jullie verhalen en ervaringen te lezen. Ik heb vanmddag nog een test gedaan, en die was wat donkerder dus ik ben wat meer gerustgesteld. Hier is een foto van het rijtje tot nu toe:
Ja ik had dat vorige ronde, heel licht streepje op action binnen afleestijd, aantal zagen hem op zp ook en vriendinnen over de app zowiezo maar op Kruidvat kreeg ik niks.. Toen ging ik googelen en stuitte ik op paar soortgelijke verhalen Snap echt niet hoe dat kan en denk dat bijna aan vals positieve testen van action van ik begreep echt dat Kruidvat gevoeliger is en heb daarmee bij m'n eerste kindjes ook vroeg al positief mee getest Hij was vanmorgen iig nog wit
Ja he? Dat dacht ik ook te zien, maar nu twijfel ik aan alles. Pfff stomme hormonen morgen nog een testje doen en daarna woensdag denk ik pas weer. Als het goed blijft gaan, wil ik die knaller niet missen. Als hij morgen weer opgelopen is, doe ik de cb met weken indicator.
Ik lijk iets te zien, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen omdat de test nog niet goed is doorgelopen. Blijft nog eventjes spannend, ik hoop dat hij in de loop van deze dagen wat duidelijker wordt. Op hoeveel dpo zit je nu?
Dankje voor je antwoord, ik zit op 9 dpo, ik wacht tot Ik overtijd ben, heb geen testjes meer thuis liggen ( beter ook anders test ik elke uur haha)
Action die vals positief test heb ik eigenlijk nog niet eerder gehoord. Die geven meestal echt alleen een streepje als er iets zit. Maar das mijn ervaring
Hahaha, idem hier, als ik nog veel testjes had, zou ik ook continu testen! ✌🏻️😂
Hoi allemaal, Willen jullie meekijken? Ik heb meestal een cyclus tussen de 28-30 dagen. Ik ben nu als ik uit ga van een cyclus van 30 dagen, 1 dag over tijd en heb een test gedaan. Mijn man en ik denken een hele lichte streep te zien... Wat denken jullie?