Als ik goed kijk dan lijk ik iets te zien .. Maar je was toch al 4 dagen overtijd? Daarvoor vind ik em dan wel te licht.
ja inderdaad. 4 dagen overtijd, of mijn ei is later gesprongen dan ik denk.. Iedereen denkt dat ik zwanger ben, alsof mensen wat aan mij zien, terwijl ik nog niks mpositief heb getest behalve deze die ik niet zeker weet..
jammer dat de foto's zo bagger worden na het uploaden.. melissa, ik denk wat te zien bij je maar dat kan ook door de schaduw komen sorry.. lotus, hou je in je achterhoofd dat deze testen een streepje KUNNEN geven ook als er niks is?.. vorig jaar ook mee gemaakt ik bleef maar testen omdat ik dacht wat te zien.. achteraf was het niks ( nee ook geen miskraam of wat dan ook).. angela, als je ei later is gesprongen hoop ik voor je dat je er morgen of overmorgen een mooie tweede streep staat.. voor nu vind ik het lastig om te bepalen.. sorry
Meen je dat Sanne? En over welke testen heb je het dan? Ik heb getest met sensitest dipstick en Testpoint..
sensitest en zwanger & kids zijn dat.. hoop voor jou natuurlijk dat het anders is en dat je morgen of overmorgen een mooie roze tweede streep erbij hebt!
Angel en miszy ik zie bij jullie beide een 2e streepje. Miszy, bij jou weet ik het niet helemaal zeker.
Vanochtend was m'n test negatief dus dacht oke game over. Maar nu had ik dus ineens super erge ongesteldheidskramp? Dus dacht fck it.. Doe de laatste & nu zie ik dus een super licht streepje haha
Zien jullie iets? Weet niet wanneer mijn nod is ( heb mijn ovulatie niet gevoeld volgensmij?) , maar laatst ongesteld 26 maart.