mamadeluxe, ik zie heel licht een streepje. Spannend. Gerbera, mooie test! Eedi, nog getest? Ben erg benieuwd naar je testen.
Mooie test Gerbera, duidelijk een streepje. Julia, heel mooi verloop ook. Prachtig. Zou willen dat die van mij zo was. Verder nog wat hele.lichte streepjes van vroege testers gezien. Heel spannend allemaal. Hopelijk blijft alles plakken. Hier ben ik lekker onzeker. Test is wel iets opgelopen, maar niet zoals bij sommige van jullie. En de.spanning is van mijn borsten af. Hoewel ze nog wel pijnlijk zijn. Vooral mijn tepels. Ben ook misselijk. Vandaag 14 dpo. Lastig om op de foto te zetten
eedi, ik heb de 2v5 van de kruidvat of trekpleister. Misschien moet je die is halen, die reageren denk ik beter op je hcg. Ik zie zeker een streepje op de test
Da's nog wel het proberen waard ja, thx voor de tip. Heb nu 15 testen voor 20 euro. Erg goedkoop dus. Vanavond gelijk halen
Heel licht is er wat te zien ja. Hoeveel dpo ben je? Als ik dit zie, met jouw overtuiging, hoe kan ik dan aan mijn eigen test twijfelen he...
dogs ik zie het streepje nu ook, voorzichtig gefeliciteerd. Vind je streepje wel licht voor 14 dpo Eedi, denk echt dat dat het is, gewoon even 2u niet plassen en drinken en dan testen! CB digital met week indicator moet het ook al doen. Bij mij gaf die op 12 dpo al zwanger 1-2 aan.
Dogs, misschien heb je een late ei gehad? Dat heb ik deze maand wel gehad denk ik. 21 nov laatste menstruatie dus 5 dec ei, ik had 4 en 5 dec knal ovutesten en zondag op maandag flink ovupijn dus ik vermoed dat mijn ei toch iets later was dan 5 dec
Nee mijn eisprong was afgelopen 3 december dat ik was ovupijn en ovu test gedaan. Dus ja knal positief. Normaal is gesproken op 9 dec. Nu is eerder gebeuren van mijn eisprong. Verder heb ik wel klachtem van mijn symptomen: - elke x koud en warm gevoel - liessteken - lichte hoofdpijn - elke x vermoeiend - elke x naar wc plassen - meer trek eten zonder honger - heel lichte misselijk - raar gevoel van mijn onderbuik - heel lichte borsten gevoelig
Ik begreep dat je ei binnen 24 uur na de positieve ovutest springt en weet uit ervaring dat je eitje ook wel eens "vast" kan zitten en nog een dagje later pas echt springt. Dat zou de lichte testen op je nod kunnen verklaren