niet iedereen kan gelijk reageren maar je kunt 2 keer per dag testen.. die zijn van de action toch?.. om het geld hoef je het dan niet te laten.. k gebruikte meestal die van de kruidvat, hoe dat de action oploopt en knalt dat weet ik niet !
Sorry was niet zo bedoeld 😊 Ben van mezelf soms beetje ongeduldig Bedoelde t niet om mensen op te haasten
haha maak nie uit hoor.. maar je zou 2 keer kunnen testen.. ik heb niet genoeg ervaring met ovu testen om ook daadwerkelijk goed advies te kunnen geven
Nee kim,deze is nog niet naar t positieve toe,als ie nog donkerder gaat worden kan je 2x daags gaan testen
Ik zie bij jou FF dat je op CD 2 zit, voordat je ei komt duurt nog wel paar dagen dus 1 test per dag is nog wel voldoende
Ooh neej hij is nog niet zo tegen t positieve aan nog even morgen kijken.. Maar kijk als jij graag 2keer per dag wil Gaan testen dan kan je dat doen toch... Liefs en. Een knuuf 💋
Wie wilt er even meekijken? Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Door me lange cyclussen, vooral de laatste (zie handtekening) pas begonnen met testen op dag 15. Ik heb nu 3 dagen knalpositieve ovulatietesten gehad,dag 21 22 23. Ik zit vandaag dus op dag 23 en voel me al een aantal dagen misselijk en anders. Ik heb op dag 21 en dikke witte prop slijm met een beetje bloed verloren, sorry maar kan het niet anders omschrijven. Kan het zijn dat ik op dag 13 of 14 al ovulatie heb gehad, deze dus gemist heb met testen en dat ik een innestelingsbloeding heb gehad op dag 21 en daarom mijn ovulatietesten positief zijn? Zojuist een test gedaan en ik denk een heel licht streepje te zien, zou dan eventueel dag 8dpo zijn als je het zo bekijkt. Hoor graag jullie mening/ervaring.
8 dpo is wel heel vroeg om te testen.. zou proberen om nog 2 dagen te wachten.. wat je zegt over je eisprong dat zou goed kunnen hoor (weet er weinig van bij mij werd het in het zh bij gehouden).. ik hoop voor je dat de testen mooi gaan oplopen
Jaa door het uploaden is die nog moeilijk zichtbaar. Vind het zo spannend!! Maar fijn dat jij hem ook ziet. Ik weet dat het heel vroeg was, maar kon het niet laten. Zijn vanaf dag 14 (gepland) aan het klussen geweest. Het zou mooi zijn als we daarvoor onbewust al op het juiste moment hebben geklust. Ik wacht weer twee dagen af en test dan opnieuw. Sanne gefeliciteerd met je zwangerschap!