Ja ik weet het stom, stomme tijden, veel te veel op een dag.. Maar mijn man wilde die van 23u nog zó graag zien.. Zucht. Nu ga ik twijfelen
Nou Marlo die lijkt mij positief.. snap Pipo haar antwoord niet. Lekker negatief in ieder geval. Nou Bloem... ik zou niet twijfelen meid. Meerdere op n dag heeft idd geen zin! En anders n clear blue doen...
Die van 23u is toch helemaal niet zoveel lichter als die van 15? Die van 15u is ook weer meer opgedroogd dus daarom ook iets donkerder. En laat je niet verleiden tot 3 testen per dag want dat is helemaal niet nodig. Je hcg stijgt op 1 dag niet veel tot niks, laat staan in een paar uur. Voor nu ziet het er zwanger uit toch? Een voorzichtige Gefeliciteerd! Ik had ook zo een streepje voor nu en ben nu ruim 27 weken. Wacht gewoon met testen een paar dagen. Hier wordt je alleen maar onzeker van.
Jemig pipo, ga je weer lekker? Op elk testentopic kom jij daar weer lekker kort door de bocht doorheen. Wat is dat toch met jou? Zeg dan " Hij ziet er vreemd uit en dat is misschien wel negatief. Doe even een andere test en dan hopen we dat er wel een mooi streepje staat, succes" Het is de toon die de muziek maakt... Ik hoop van harte voor Marlo dat het een positieve test is! Dat oranje kan ook komen doordat die test ongelooflijk geel is. Ik neem aan dat er niet zomaar een streepje komt te staan... Doe vandaag even een kv test of action opnieuw.
Ik heb gisteren een test erop gezet, vanochtend toch nog een kruidvat test gehaald, die vind ik het fijnst!
Weet iemand of dit positief is? Vandaag 9/10 dpo veelste vroeg natuurlijk. dacht dat kv op 2keer toe een vals tuurstreepje gaf. Wou ze eind van de dag weggooien toen ik het zag. vanochtend heb ik een nieuwe test gedaan en die gaf na een uur weer een tuurstreepje aan. 3x valse test gehad? Zoja hoe kan dat? Onderste foto is van vanochtend. 7:00 getest 8:00 foto gemaakt. Ik heb de foto iets bewerkt omdat je het via een foto bijna niet ziet.
Dus ik moet er neerzetten dat hij misschien negatief is Hij is gewoon negatief.Dat is nu eenmaal zo,en ik zou niet weten waarom dat er tactisch neergezet moet worden.Ik constateer een feit.
Zie reactie hierboven van mij Misschien moeten jullie eens leren gewoon te lezen wat er staat,zonder het meteen negatief op te vatten.Het is niet 'misschien' negatief,maar deze test is 100 procent negatief. Daar staat niet achter dat ik niet hoop dat een nieuwe test alsnog positief is,maar deze is wel negatief.
Ben het volledig eens met pipo. Deze test is knetter negatief. De streep staat naar rechts terwijl hij links in het venster moet staan (net als de controlestreep). Hij loopt in een boog terwijl een echte streep recht hoort te zijn en hij is oranje ipv roze. Het gaat hier 100% zeker om een opgedroogd resultaat waarbij achtergebleven vloeistof is gemengd met opgedroogd urine. Dat verklaart ook waarom de test van vandaag negatief was. Ik hoop dat je nog positief gaat testen een dezer dagen.
Jullie hebben zeker gelijk dat het gezegd moet worden. Maar het komt ook vaak voor dat jullie gelijk zeggen nee negatief. En twee dagen later is er een knaller zichtbaar. Rogijuli is het dan nu echt nodig om er echt neer te zetten knetter negatief. Je kunt toch ook gewoon zeggen hij is negatief. Ik weet dat jij en pipo volgens mij erg aan elkaar gewaagd zijn, maar de hoop dat jullie het een ander gunnen straalt niet altijd van jullie antwoorden af.
Uuuh tja dat woord kwam gelijk in mij op toen ik de foto zag. Niet "echt wel duidelijk positief" zoals iemand zei, maar gewoon zeer negatief en ingedroogd (wat ook niet vreemd is als hij al 2 dagen oud is). Ennuh.... ben benieuwd naar voorbeelden waarbij ik bij zo'n test negatief test zei en het 2 dagen later een knal positieve test blijkt. Als die situatie zo vaak voorkomt dan kan je vast wel met voorbeelden komen. En volgens mij sloot ik toch echt af met dat ik hoop dat ze een dezer dagen toch nog positief test (iets waarmee ik vaak af sluit na het zien van een negatieve test) Vind het ook echt raar om te zeggen dat ik niemand een zwangerschap gun