Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 31

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Niets aan toe te voegen.

2. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Door de eerlijke antwoorden die Pipo en RoGiJuLi geven, wordt je met beide benen op de grond gezet, wat in deze situaties wel erg belangrijk is. Over het algemeen krijg je bij het lichtste streepje al allerlei felicitaties, terwijl het daar in sommige gevallen nog veel te vroeg voor is. Als deze twee dames dan eerlijk hun mening erover geven dat het er niet goed uit ziet of in hun ogen niet positief is, dan bedoelen ze dat alleen maar goed, zodat áls het fout gaat, je er wel enigszins op 'voorbereid' bent. Ik weet even niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.

Met deze reactie wil ik trouwens niemand tegen het hoofd stoten of zo, want iedereen mag uiteraard plaatsen wat ze willen. Alleen spreek ik uit mijn eigen ervaringen, dat ik meer aan hun antwoorden heb gehad, dan van iemand die me op 10dpo met een tuurstreepje al feliciteerde. Maar ook dat is overigens erg fijn om te lezen :D

3. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Tuurlijk, niemand wil met een dode mus blij gemaakt worden maar ik lees al een tijd mee en het valt mij gewoon op dat pipo en ook rogijuli altijd zo kort door de bocht reageren. Mogen jullie zelf weten maar het valt gewoon op en niet alleen mij.

Ik ben zelf ook niet zoetig van toon maar het gaat gewoon over de manier waarop, that's all

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Dit vind ik ook. En als je dan wel gewoon een lekker duidelijke test hebt, kan er geen gefeliciteerd vanaf (in mijn geval dan)

Ff lekker spammen met m'n testje van vanochtend :) gewoon omdat t zo geweldig is om te zien!!!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Kort door de bocht :( ?? Volgens mij geef ik juist heel veel uitleg :) (soms iets te veel)

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Gefeliciteerd!
    Ik had het misschien even over het hoofd gezien;)

7. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Bloem en enja gefeliciteerd meiden!!!

8. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Dankjewel

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je hoeft jezelf niet te verdedigen,wij zitten ook niet altijd op 1 lijn,maar ik kan al je antwoorden waarderen,en je legt alles helder en duidelijk uit.

Dat ik(en misschien jij) niet altijd goed begrepen worden,komt omdat we neerzetten wat we echt denken,en niet iedereen hoop geven,terwijl diender eigenlijk niet is.En we vatten zelf niet alles persoonlijk en altijd maar negatief op.Het is gewoon heel moeilijk als je niet tegenover elkaar zit,maar het met geschreven tekst moet doen.Als je je dat realiseert,gaat het denk ik al een stuk beter.

Voor mij is het vanzelfsprekend dat ik iedereen een positieve test gun,en een goede fijne zwangerschap,en omdat het voor mij zo vanzelfsprekend is,vergeet ik het wel eens erbij te zetten.Dat betekent niet automatisch dat ik het iemand misgun,zoals sommigen beweren.

10. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Het is écht!:)

11. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik ben het met jullie eens dat mensen aan een eerlijk antwoord meer hebben dan andersom. Maar ik ben het wel met de anderen eens dat het soms wat ongevoelig en hard overkomt. Dan denk ik weleens: je had het ook iets anders kunnen verwoorden, terwijl je hetzelfde zegt.

Ik geef ook altijd mijn eerlijke mening gefundeerd op een rijke ervaring met testen (wel en niet goed oplopende). Toch heb ik nog nooit een reactie gekregen dat ik bot overkwam of wat dan ook. Nou wil ik mezelf niet op de borst kloppen, maar feit dat Pipo en rogijuli dit wel heel regelmatig te lezen krijgen van anderen geeft wel aan dat jullie misschien ook eens wat kritischer naar je antwoorden zouden kunnen kijken.

12. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Geweldig meid!! Van harte gefeliciteerd!!!

13. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    beter eerlijk en oprecht, dan een leugen nog zo slecht!..

gefeliciteerd meiden met een positieve test!..

vandaag alvast 20 weken echo gehad ( kon nie wachten haha) en we krijgen een meid.. helemaal in de wolken woohoo

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Mensen zouden ook eens gewoon kunnen lezen wat er staat,en niet meteen van het negatieve van een mens uit kunnen gaan.En bedenken dat niet iedereen hetzelfde is.Maar goed,dat is mijn mening.Ik reageer toch ook niet meteen geïrriteerd als mensen op mij een 'wat hardere' reactie geven?
    Elkaar in hun waarde laten,betekent ook elkaar accepteren zoals we zijn.De een heel tactisch,de ander wat minder,maar niet minder goed bedoeld.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Het is echt de eerste keer dat ik kritiek krijg op mijn reactie hoor!! Heb nog nooit een kritische reactie gekregen op een van mijn meningen/antwoorden/reacties.
    Dus hoe je erbij komt dat ik dit wel heel regelmatig te horen krijg weet ik echt niet.

16. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Heerlijk weertje buiten vinden jullie niet?! :D
    Let's all stay positive and good to each other en enjoy the sun! ☺️❤️

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Pffff sta in een bloedheet zwembad (zwemles dochter) :D;)

18. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik kom daarbij omdat jouw naam tegelijk met die van Pipo genoemd werd een paar reacties terug

En jij bent ook werkelijk de enige die wel in mijn topic gereageerd heeft, maar geen 'gefeliciteerd' hebt geschreven. Dat vind ik dan zelf weer een beetje apart....

19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

O pff daar zweet je helemaal weg

20. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Hahaha oehh niet weg smelten daaro in de hitte he!

ik zat net lekker op een veldje op me vrije dag met zoontje lief en een bakkie kibbeling erbij hmmmm 😜

Zijn er nog dames met nieuwe testen? :D

Deel Deze Pagina