Poisonivy ik heb dinsdag pas mijn nod, maar wil vrijdag op 10 dpo weer testen want tot dinsdag wachten hou ik niet vol haha! Hou je me op de hoogte?!
Ik moet ook al m'n zelfbeheersing aanwenden om morgen niet weer een test te doen hoor. Hahaha!! Maar het is zo aanlokkelijk. Maar ik hou je op de hoogte. Ben ook benieuwd naar jou volgende test. Ik zal voor je duimen!!
Hoh wat een spanning he! Ik had 25 april positieve ovu test, en echt een mega onregelmatige cyclus na m'n bevalling 7 maanden geleden. Ik heb dus echt ook geen flauw idee hoever ik nu ben in m'n cyclus en zwangerschap Heb nog 1 test liggen en die bewaar ik voor volgende week woensdag als ik het red haha Hier ben ik blij mee!😁
Kon me toch niet inhouden. Na m'n test van 10 dpo met een tuurstreepje, nu 2 dagen later op12 dpo weer een testje gedaan. Nu binnen de 5 min een duidelijker streepje.
@ Ivy & Bloem: mooie testen! Gefeliciteerd! Vanochtend (10 dpo) weer een test gedaan en vergeleken met die van dinsdag (8 dpo). Vaag streepje stond er binnen 1min en binnen 10min was die donkerder.. maar vraag me toch af of het wel klopt aangezien die van vandaag niet heel veel donkerder is dan die van dinsdag. Of dat het indrogers of vals-postieve zijn... Wat zeggen jullie? Morgen anders maar even een test met kruidvat 2v5 doen? (deze zijn van One-Step-Test via eBay).
@ Bloem nu is het overduidelijk gefeliciteerd @ poison ivy: jaa ik zie hem nu echt duidelijker, gefeliciteerd! Ik kon me vanmorgen 9dpo ook niet inbouden, maar zie geen verandering dus toch nog maar een aantal dagen geduld hebben. Testen zijn nu op en misschien moet ik er zaterdag pas weer een halen, want ik maak ze gewoon op haha! @ biancie ik zie wel een duidelijkere streep, maar niet echt rose. Ik ken deze niet, maar zou bij twijfel toch een keer kv2v5 halen.
Thx meiden!! Manonns, ja dat wachten is verschrikkelijk. Zeker als je testen in huis hebt. Ik blijf voor je duimen meid!!
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen of overmorgen (als ik mezelf kan bedwingen) inderdaad even testen met kruidvat 2v5.. ben nu al zenuwachtig voor de uitslag