Zelfde als ik had vanmorgen. Heb ook clear blue gedaan en ... : 1-2 weken zwanger 😄😄 see you in een zwangerschapsgroepje!!
Dames ik heb een vraag voor een vriendin van me.. Zij heeft bepaalde clearblue zwangerschapstesten, ik ken ze niet.. Maar daar staat 'niet zwanger' maar op het teststaafje staat wel een streepje Weten jullie hoe dat kan en of dat dat iets anders voorsteld??
Dit is toch een duidelijke positieve test? Ze is vandaag 12 dpo! Ze gelooft me niet 😂 Heb er water overheen gedruppeld en is geen indroogstreepje, binnen 5 min al duidelijk te zien 😊
Ze is zwanger hoor , Die clearbleu heeft vee hcg nodig vandaar dat hij nog 'niet zwanger' aangeeft ( naar de streepjes mag je niet kijken)
Ze heeft net nog een andere clear blue gedaan en die geeft Zwanger 1-2! Superleuk samen zwanger 😊
6 dagen later, ik heb met Moederdag een positieve test gehad voor t eerst, die staat hier ergens onderin
Dat is moeilijk te zeggen. Wij hebben ICSI traject maar 5 mei hadden we terugplaatsing en van ziekenhuis mag ik pas 20e testen