die kruidvat plustesten die lichten al op als er ook maar een beetje urine over heen is gekomen dus dan ontstaat er twijfel.. maar als hij echt blauw is dan is het gewoon goed.. maar voor dat wij aan de iui begonnen was ik er ook van overtuigd dat het raak was omdat er dus een plus te zien was.. achteraf was dat dus niet zo.. maar ik zie hem ook op je kv 2 voor 5 dus dan zal het wel goed zitten
Ja dat was inderdaad al van plan. Heb sinds zaterdag wel gevoel. Alsof elk moment kan gaan menstrueren maar niks. Ik ga morgen wel even kv 2v5 halen. Deze was van de apotheek.. onbekend merk
Ik ben niet zo'n fan van de action testen maar omdat ze zo lekker betaalbaar zijn doe ik ze toch. Ik heb 3 miskramen gehad maar nog nooit is de test zo duidelijk geweest als nu... blij!
Dat is de onderste neem ik aan? Die word al positief maar zou nog wel even kijken of ie nog donkerder wordt.
12 dpo heel licht streepje? Of beeld ik het mij in? binnen de 5min. Is dat niet te licht voor 12 dpo?
Nee nog niet. Pas positief als de controle en test streep even donker zijn of als de test streep donkerder is.
Twee dagen overtijd en net getest maar keihard negatief. Morgenochtend testen met ochtendurine... Ik zie em ook Inge, gefeliciteerd!!! 😃
Nu net een kv test gedaan. Oude cyclus voor mk is dan 3 dagen overtijd maar omdat je daar niet van uit kan gaan heb ik eigenlijk lijk geen idee hoeveel ik dan zit Met middag urine Ik zie de streep