Klopt mijn eisprong komt eraan en net gestopt met de pil en echt geen gemeenschap gehad. Ik hoop voor jou dat ie wel klopt. Heb je een foto?
Heb net een topic geopend ivm meerdere miskramen na geboorte van mijn dochter. Nu ineens na bijna 4 weken mega tuurstreep. Had binnen een week witte testen. Zien jullie het ook? Vermoed 7 of 9dpo. Tweede urine en ik temperatuur.
en mocht het wel wat zijn.. probeer dan over 2 dagen nog eens te testen.. dan zit je 9 of 11 dpo.. want stel dat je nu 7 dpo bent dan is dat nog wel heel vroeg..
Een licht streepje..! Ik ben nu net met de pil gestopt, dit is mijn eerst cyclus na het stoppen van de pil. Ik weet dus niet precies op welke dag ik mijn eisprong heb gehad maar ik ga dus maar even uit van de dag dat we sex hebben gehad en dan zou ik nu 3 dagen voor mijn nod zitten. Bij mijn beide dochtertjes testte ik 2 dagen voor nod nog lichter. In het echt is het streepje duidelijk te zien. Moet nog even aan het idee wennen omdat we er nog niet mee bezig waren, maar mijn wens was wel erg groot voor een derde dus andere kant ook wel blij hihi.
Ben ik niet de enige hihi, in het echt zie je hem gelijk zonder turen. Vanmiddag nog 1 gedaan en daar kwam ook gelijk weer een 2de streepje. Zondag nog maar even 1 doen om hopelijk dan die knaller te krijgen en dan is het wel genoeg. 😃
Geen testers vandaag??? Wat jammer zeg. Vind het heel leuk om bij andere testen te spieken 😀😀
Ik zit te wachten tot het ochtend wordt, dan kan ik eindelijk weer testen. Vanmiddag nog getest (nou ja gistermiddag dan want het is al nacht) en toen was het nog hetzelfde streepje als de dag ervoor. Hopen dat het deze ochtend wel donkerder is..