Hallo dames, Ik heb vannochtend een test gedaan, maar na 2 min ben ik weggegaan. Moest zoontje naar school brengen. Ik keek net op de test, maar dit is een indrooglijntje toch? Hij staat normaal toch verder? K weet niet of het na 2 min kwam of later 😁
Voor mijn gevoel staat de test lijn te dicht bij de controle lijn. Idd een indrooglijn. Hoeveel dpo zit je?
Dankjewel! Ik hoop het ook natuurlijk! Heb nu van die testjes gekocht van de kruidvat met zo'n plusje erin. Aangezien deze test ook niet met ochtendurine is uitgevoerd en ik las dat de kruidvat 2 voor 5 euro vanaf 50 iets meet, die met het plusje vanaf 25 iets
plustesten zijn k*t testen.. sorry.. die plus lijn verschijnt 9 van de 10 keer als hij is nat geweest ook al zit er niks.. zo heb ik me ook al een aantal keer vergist.. zeer irritant.. en wat pipo zegt.. ze raden kv twee voor vijf aan ipv die plustesten
Hier wel goede ervaringen met de plus testen! En ook wel eens vals positief (binnen de tijd) getest met kv 2v5. Geen enkele test is vijlloos.
Tilleke ja is positief hoor. Het irritante met die Kruidvat testen is dat de teststreep altijd dunner is dan de controlestreep. Dus ik gooi er bij twijfel altijd nog een clearblue digitaal tegenaan.
Ben gelijk aan de slag gegaan dolfijntje87 Ja inderdaad dat klopt van die dunnere streep. Maar hij is wel gewoon goed donker! Soms komt dat altijd minder goed op foto dan je het echt ziet. Ik heb het gisteren avond en zaterdag ochtend ook nog gedaan met m'n vent haha.. Morgen nog een x voor de zekerheid of zal dat niet nodig zijn?!
Ik snap er niks van. Bovenste 2 zijn cd12. Middelste cd13 en onderste is vandaag cd14.heb advies nodig..
wat ik me herinner van deze ovu testen is dat hij bij mij echt knallend was als hij positief was.. misschien rond 12:00 als het kan nog n keer testen?.. als je dat bedoelde tenminste
Om heel eerlijk te zijn kan hij nog net een tikje donkerder. Heb je getest met ochtend urine? Dat is namelijk niet goed bij ovulatietesten. Ik zou als de mogelijkheid er is rond een uur of 12 a 13 nog eens testen. Vaak test je later op de dag echt pas positief. Denk wel dat hij eraan komt dus gezellig maken is zoiezo niet verkeerd