Dit is dacht ik dipstick. Maar niet helaas hoor. 😉 Zit niet in de planning. Als het zo is, dan is het zo. Maar liever niet, we zijn klaar
liefs van mama: ik zie idd niks julia: mooie testen! Doncky: ik zie streepjes! Die ene van op 5 minuten is vast nog wel donkerder geworden! mamadeluxe: bij jou zie ik ook streepjes!
doncky: kwaliteit na uploaden is idd ruk! klopt je ticker? ben je 10 dpo? dan vind ik het zeker een mooi begin. en hij is t.o.v. gisteren opgelopen. dus ik heb goede hoop. nurrie: ik zie op beide een streepje, maar kan niet goed zien/zeggen of die duidelijker is geworden. Hoop het wel natuurlijk!
ik zie wel een streepmaar vind ze nog niet oplopen, maar het verschil zie je beter als je om de dag test. Hcg verdubbeld per 48 uur
Hallo allemaal, ik kom even binnenvallen! Net nieuw op dit forum & ongeveer een maand geleden gestopt met de pil. Ik dacht vorige week maandag t/m vrijdag ongesteld te zijn geweest en nu mijn eisprong te hebben i.v.m. een positieve ovulatietest (eerder positieve ovulatietest op 27-11), maar iets in mij zei dat ik moest testen. Maar heb dus geen idee hoe het nu zit... Zien jullie wat ik zie? En is dat wat er eventueel te zien is niet te verklaren door een eventuele eisprong? Hihi, sorry voor al mijn vragen, maar ben echt nog een 'groentje' op dit gebied. Ik heb niet eerder een (streepjes)test in handen gehad waarop ik dacht meer dan één streep te zien... Bedankt alvast!
Ik ga er vanuit dat de geplaatste foto's van de zwangerschapstest zijn. Het kan 2 kanten op. Ene kant is dat sommigen testen inderdaad reageren op een eisprong. Dan zal hij morgen of overmorgen weer negatief zijn Andere kant is toch zwangerschap. En dan zal die de komende dagen gaan oplopen. Spannend meis
Bedankt voor je reactie! Het zijn inderdaad zwangerschapstesten (Sensitest). De ovulatie heb ik met CB digitaal getest, met een lachende smiley als resultaat . Ik test zondag- of maandagochtend nogmaals... Zeker spannend, ben heel benieuwd!
zie wel streepjes nurrie.. maar ik vind ze t zelfde zal maar zeggen.. als je kunt ( ik zou t niet kunnen haha) ff wachten tot zondag en dan een test doen.. ik ga duimen voor je meid!