Hoi, Ik ben 2 dagen overtijd en heb een Etos zwangerschapstest gedaan (de 2-pack). Normaal zijn deze testen vrij duidelijk, maar nu heb ik een vaag resultaat. Als de uitslag positief is staat er een verticaal streepje in het linkerscherm. Maar nu staat er een vaag horizontaal streepje bovenin het linkerscherm. Iemand ervaring hiermee? Wij zijn momenteel nog niet bezig voor een tweede, dus het zou wel een verrassing zijn...
Ik zou morgen weer testen. Deze is al aardig opgedroogd aan de kleur te zien en met zon minimaal streepje is en blijft het gissen.
Mijn laatste menstruatie is van 30/04 en ik "voelde" het vandaag gewoon. Test gedaan toen ik er nog niet bij had nagedacht. Dit is niet gepland en ging volgende maand voor een spiraal en tot nu toe altijd met condoom behalve zondag 15 mei... Geen idee of jullie al iets kunnen zien, maar de streep staat er. Is action test en heb ik nog nooit vals positief mee getest. En geloof me wat ik heb veel getest.
Ik vermoed dat ik toch ongesteld ga worden... Vandaag een klein beetje bloed, dus zet morgen vast door.
Heb ik mijn eisprong gehad? (Foto's van drie dagen geleden) de testen van vandaag en gisteren waren alweer stuk lichter
Heel wat geloerd vandaag en kan er niet zoveel van maken. Maar die van jou is dan wel weer heeeel erg duidelijk hoor Moodt :'). Spannend!