Helaas Sofie volgens mij is hij negatief. Ik zie wel iets links van de controlestreep maar dat streepje staat volgens mij op de verkeerde plek en is te dun. Hopelijk over een paar dagen alsnog een positieve test!
niet iedereen vind het leuk als de waarheid gezegd word haha.. succes met de volgende ronde meid, hoop voor je dat het snel raak is!
ook al staat er op t doosjes kan vanaf 5 dagen voor nod.. wil ook niet zeggen natuurlijk dat hij dan bij iedereen werkt!.. kop op meid, deze test is dan negatief maar wie weet over een dag 2/3 dat hij dan wel positief is!.. controle streep heeft trouwens wel de juiste dikte hoor, zo is deze test gewoon
Hoi! Ik kan helaas geen foto plaatsen maar ik hoop dat ik mijn verhaal/vraag hier toch kwijt kan.. Door omstandigheden ben ik (behoorlijk) obsessief bezig met zwanger worden.. Gisteren (8dpo) heb ik een kv2v5 test gedaan en deze had heeeel vaag een lichte verkleuring binnen de afleestijd. Buiten de afleestijd werd het streepje een beetje roze maar bleef heel vaag. Een test van een ander merk was met dezelfde urine negatief. Vanochtend weer een kv2v5 gedaan en binnen de afleestijd weer een hele vage lichte verkleuring. Anderhalf uur later werd de streep licht maar goed te zien. Duidelijker dan die van gister. In de middag heb ik weer een kv2v5 test gedaan en deze was negatief. De test bleef ook wit, dus blijkbaar waren die vorige streepjes geen indroogstreepjes. Eigenlijk weet ik zelf het antwoord wel, het zegt allemaal nog niks.. Het is nog veel te vroeg, ochtendurine was wss meer geconcentreerd dan toen ik de test in de middag deed.. Maar toch wil ik zo graag jullie kijk hierop horen Zijn die kv2v5 testen (die dus buiten de afleestijd positief werden) hoopvol? En hebben meer vrouwen (met eenzelfde test) 's ochtends een positieve test gehad en 's middags negatief?
Oh sorry meis! Je hebt helemaal gelijk. Ik zal extra hard voor je duimen op alsnog een positieve test in déze ronde 😃.
Ik heb ook enkele negatieve testen gehad (telkens ochtend getest) die negatief waren en toen met de digitale van cb gedaan en die was meteen positief. Ik had de 1ste gebruikt toen ik net 1 dag overtijd was en die was zo negatief als hij maar kon zijn. Dagen erna hetzelfde. Dan een licht positieve test gehad, maar je moest echt zeer goed kijken en dan gisteren een positieve. Dus ik zou niet meteen de moed verliezen na enkele negatieve of vage testen.
Okee hihi, gisteren voor de zekeheid al begonnen. Stel mijn ei springt vannacht of morgen en we hebben vanavond nog geklust. Zit je dan goed of is het dan verstandig om morgen avond nog te klussen? Ik weet niet goed hoe dat zit met het kwaliteit van zaad als je 3 dgn achtereen klust?
Ik zou dan morgen het nog een keertje doen en dan daarna nog een keer met 1 dag er tussen. Normaal is het goed voor de kwaliteit van het zaad om om de dag het gezellig te maken. Maar eerlijk bij mijn zoontje deden wij het rond eisprong ook elke dag en was raak.
Geen idee hoeveel dpo!! Nooit eerder een 2e streepje gehad zonder zwanger te zijn! Zien jullie heT ook? Geen indroger want heb er water door laten lopen.
Jolanda jij was toch nog op zoek naar je eisprong? Kan dat hij nu reageert op Lh en eerlijk... Ik heb al zo vaak vals positief getest met zo'n dipstick.
Kan ook zijn dat ik me lh piek heb gemist natuurlijk Ik heb nog nooit een vals positieve test gehad. Vorige week toevallig door de vrhalen hier geprobeert om te kijken of er een 2e streepje kwam maar bleef echt omo wit.
Miszy ik vind het moeilijk om er iets over te zeggen. Hoeveel dpo ben je vandaag? Vind je de test zelf oplopen?