Oh zo spannend! Bij vorige zwangerschap had ik pcos en via het ziekenhuis zwanger geworden. Nu gaan wij voor een tweede zonder hulp van het ziekenhuis omdat ik nu wel een regelmatige cyclus heb. Gister was de ovulatietest nog wit en vandaag zo.. Als hij echt donker is het streepje (hoop vanavond en anders morgen) is er dan binnen 12-24 uur een eisprong of na 12-24 uur? Ik zit vandaag op dag 17 Vorige maand had ik op dag 18 mijn eisprong gaf mijn temperatuurcurve aan.
Als je gistermiddag je piek hebt gevonden zou ik vandaag en morgen(ochtend) nog proberen te klussen. Na de piek springt je ei na 1 of 2 dagen. Dus vandaag of morgen, dan leeft het ei nog 12 uur.
Ok! Ik dacht dat gisterenavond klussen dan wel voldoende zou zijn. Maar dan gaan we het vanavond nog even leuk maken.
Je test is nog niet positief. Stel dat hij vanavond wel positief is dan springt je ei 1-2 dagen daarna pas Ik gok dat jouw piek morgen of overmorgen pas is. Als de test vanavond nog niet positief is dan zou ik de sex uitstellen tot morgen
Lief dat jullie allemaal zo meedenken met mij! Gisteren rond lunchtijd was het lijntje echt donker en dus mijn piek. Gisterenavond getest en die was een stukje lichter. Die van vanochtend ( rond 10.30u) is ook weer wat lichter dan die van gisterenmiddag. Dus mijn piek was wel gisteren dan toch? Sorry voor de vele vragen, eerste ronde dat ik ovulatietesten gebruik...
Dit was mijn test vorige week dinsdag Ik zie vaak dat dames vaker testen dan 1x dus meerdere dagen achter elkaar. Waarom als ik vragen mag. De mijne zegt toch genoeg?
T86; mooie testen hoor, gefeliciteerd! Vaker testen is persoonlijk. Test je ver voor NOD al positief dan testen veel dames door op te checken of de streejes donkerder worden (en hcg dus vermeerderd). Lichter wordende streepjes kondigen vaak (niet altijd) een vroege miskraam aan. Niemand vindt dat je nu door moet testen he? De een vindt het prettig, de ander geniet gewoon van die prachtige test!
Dank je wel. Nu snap ik het Ik teste 2 of 4 dagen na mijn Nod. En ook nog met een Kruidvat test die over datum was. Daarom heb ik direct een cleurblue erachter aan gedaan. Die gaf de bevestiging!
Ik ben natuurlijk heel vroeg begonnen met testen (8 dpo) en heb eind feb een vroege mk gehad. Testen liepen op en weer af. Het is denk ik gewoon een stukje bevestiging. Het zegt uiteindelijk nog steeds niks natuurlijk. Maar het voelt wel fijn. Gek genoeg heb ik bij geen enkele andere zwangerschap Zo vaak getest als nu. Bij mijn onverwachte zwangerschap in okt jl. Was het 1 action test en later nog een CB. En nu verslind ik er een paar dag....