Hierboven even een kopie van mijn eerdere bericht! Vanochtend weer een ovulatietest gedaan, omdat ik er van overtuigd was een eisprong te hebben en (zeker gezien mijn menstruatie van 7/12) dacht niet zwanger te kunnen zijn. Ovulatietest gaf inderdaad weer een smiley aan. Gisterenavond bovendien een KV test gehaald en deze vanochtend ook gedaan. 'Voor de zekerheid' en zie hieronder het resultaat... Ook heb ik de test van gisteren nogmaals toegevoegd. Kan dit van een eisprong zijn, of moet ik tóch denken aan een zwangerschap? Als ik foto's met ervaringen op internet mag geloven, zegt de test 'zwanger', maar ik vind het zo vreemd dat ik nog geen 2 weken geleden nog ongesteld was. Op 27/11 had ik ook een positieve ovulatietest en we hebben het toen gezellig gemaakt. Op zaterdag 12 december testte ik overigens nog een vaag grijzig lijntje/indroogstreepje (?) met de KV test. Ik testte toen om te checken of de ongesteldheid inderdaad een ongesteldheid was. Weet even niet wat ik moet denken... Durf nog niet blij te zijn.
Joh, gefeliciteerd.. jij bent echt duidelijk zwanger! Misschien maak je laat hcg aan en was je laatste ongie eigenlijk toch een innestelingsbloeding?
snananas: jij bent hartstikke zwanger meis! Kv reageert op wel op eisprong maar niet met zoo'n duidelijke streep. Ovulatietest kan positief uitslaan door HCG. Denk dat dat grijzige lijntje dan toch geen indrooglijntje was hihi. Gefeliciteerd doncky: ik zie een tweede streepje!!
Hallo ervaren gluurders, Ik wil graag aan jullie vragen of jullie hier wat op zien. In daglicht en in het echt zie ik zeker wel een streep maar had vanmiddag wat roze bloedverlies wat me erg onzeker maakt. Weten jullie of een test oploopt als een eventuele zwangerschap afbreekt? De bovenste test is van gisteren de onderste van net. Alvast bedankt!
Ik had van de week een positieve test, een paar dagen later negatief en bloedverlies. Dus als een zwangerschap afbreekt zou hij niet donkerder moeten worden maar lichter na mijn ervaring. Ik zie op de test van vandaag wel een streepje! Hoop voor je dat het goed gaat
Dank je wel voor je snelle reactie Purple! Wat naar om te horen van je test, zodra je een streep ziet krijg je zoveel hoop en dan doet het bloedverlies veel pijn lijkt me 😔
Ik heb normaal een cyclus van 21 dagen, als ik dat aanhou had ik afgelopen zondag al ongesteld moeten worden. Ik denk dat mijn eisprong dus later is geweest maar gebruik geen ovulatietesten en heb dus geen idee.
Dit was mijn test vanmorgen (onderste) en heb ondertussen gewoon veel bloedverlies 😬 wat denken jullie?
Ik had precies hetzelfde als jou met Kv 2v5 en ben toch ongesteld geworden (zie foto). Hopelijk is dit bij jou niet het geval !
Test gedaan, maar helaas stuk minder resultaat. Weer foute boel dus. Wist dat ik meer risico had, maar dit voelt echt kut. Heb even nergens meer zin in. Winterslaap houden zou fijn zijn.
Eedihcro, wat een teleurstelling meid. Hopelijk de volgende ronde, sterkte! Visje ik zie zeker een streepje, maar met bloedverlies........even afwachten hoe heftig het verlies is en kijken of je test jes op of aflopen Donkey, gefeliciteerd je bent zwanger!
Dit is mijn vage uitslag. Vanmorgen getest, alleen niet met de 1e urine van de dag. Officieel zou ik dinsdag mogen testen. Wel of niet duidelijk?
Wil toch ook even hier een vraag stellen. Door een chaos cyclus keer op keer morgen afspraak bij gyn voor ovulatieinductie. Van woe t/m vr kV 2 voor 5 eu gedaan licht maar duidelijk streepje die niet donkerder word. Gisteren cb + gedaan erg tuurstreepje en vandaag nog een cb+ gedaan (zal zo de foto sturen) zien jullie een streepje en zo ja is dit een indroogstreepje of is het toch iets? Ik begon binnen 10 al iets te zien in de verte maar kon pas toen het echt licht was een fatsoenlijke foto met m'n mobiel nemen. Iemand ervaring met de cb+test en bleef hij Omo wit bij negatieve uitslag of kregen jullie ook zon streepje?