anoniempje101 , Scarlett1985 Dank jullie wel! We konden het echt niet geloven / hadden het nooit verwacht, we zijn super blij!!
Sugarblossom gefeliciteerd meid!!! Dit had dus ook met onze laatste zwschap Alle eerdere zwschappen zijn ontstaan dmv ivf (allereerste door iui). Daarna wou ivf niet meer lukken (1 verse tp gehad en nog 4x een cryo tp). Ik las een pauze in om te bedenken of we nog wel willen en boem.... spontaan zwanger Kleine man is inmiddels al 4,5 mnd oud
Sugarrrrrrrrrrrrrr wiehoeeeeeeereeeeeeeee gefeliciteerd lieve schat!!!!!!!!! Nu moeten we echt heel snel afspreken. Dikke kusssssss
Adriana85 , MaBaD Wat lief bedankt! Dank je wel RoGiJuLi. Wow! Je verwacht het dan ook gewoon niet he? Zo mooi dat dit heb mogen gebeuren ook voor jullie zo spontaan toch!!
Jaaaa echt wel!! Dank je wel lieverd nu nog een keer samen zwanger zou zo leuk zijn en een mooie test die je hier mag showen....!
Daar gaan we voor lieverd.... je ziet maar weer... de wonderen zijn de wereld nog niet uit..... Enjoy en hou me via app op de hoogte.... Xxxxx
Vandaag nog een Clearblue test gedaan voor bevestiging en hoelang ik zwanger ben. Nog heel pril... Bekijk bijlage 503975
Ik zie geen plusje hoor... en op je andere testen in andere topics ook niet... Zou er 1 met weken indicator doen... die zegt gelijk of je zwanger bent of niet en zo niet, paar dgn later nog eens... Streepjes testen van jou vind ik persoonlijk negatief
Omdat jullie inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten hebben bereikt doen we dit deel dicht. Maken jullie een nieuwe aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl