Hallo Dames, Zouden jullie even met mij mee willen kijken. Dit is onze eerste ronde met ovulatietesten. Ik gebruik ze van sensitest. Ik zit nu op Cyclusdag 13. Is de streep die nu te zien is al positief of moet die nog donkerder? En als deze positief is wanneer zal dan mijn NOD zijn? Alvast bedankt voor het meekijken!
Net nog een testje gedaan, deze ziet er in mijn ogen wel positief uit.. Ben benieuwd wat jullie er van vinden! (Krijg de foto niet omgedraaid, sorry)
Ik vind hem nog steeds niet positief. Misschien morgen wel? Ejra. Ik zie je streepje en kon in het NOD-forum wel wat ingezoomd krijgen, maar het lijkt daar alsof de test en niet helemaal goed is doorgelopen en het streepje dat ik zie te veel naar rechts staat. Hoeveel dpo ben je vandaag? Hoop dat ik het mis heb!
ik weet niet precies hoeveel dpo ik nu ben. ik heb 23 december mijn eisprong gevoeld dus ik denk dat ik nu 7 dpo ben. ik weet dat dit enorm vroeg is om te testen maar ik kon het niet laten . de teststreepjes staan allebei erg naar rechts ook de controle streep. deze staat tussen de c en de t op de test. dus ik denk dat de test schreef in de hoes zit. het zijn in het echt wel echt strepen dus geen vlekken ofzo. mja het is afwachten. mijn man heeft net 2 testen gekocht en dat blijken vroege testen te zijn die 6 dagen voor nod gebruikt kunnen worden. ik denk dat ik zondag ochtend nog eens test.
Wel positiever dan vanochtend, maar naar mijn idee ook nog niet donker genoeg..ben wel benieuwd naar je test van morgenochtend. Je kunt ook altijd nog een digitale test er achteraan gooien...dat heb ik gister ook gedaan...als ik twijfel net wel/net niet..doe dat nog even.
Net weer een testje gedaan (niet de eerste urine van de dag) en deze is een stuk lichter dan gisteren. Ook had ik gisterenavond en begin van de nacht mega veel last rechts onderin mijn buik, duidelijk ovulatiepijn. nu nergens meer last van.
Is wel een goede tip om een digitale test te doen op het moment dat je twijfel! Ga ik zeker doen de volgende ronde, al hoop ik niet dat die komt natuurlijk. En ik denk dat mijn piek wel gisteren was, zie mijn vorige bericht
Dag dames, Vandaag ben ik 1 dag voor nod en heb ik getest met een dipstick. Niet van z&k maar twijfel tussen 2besure en sensitest. Ik zag bij daglicht een licht roze 2de streep. De foto heb ik 10 minuten na testen gemaakt. Wat zeggen jullie? Ik vond hem moeilijk op de foto te krijgen en hier word die nog onduidelijker!
Deze is aanzienlijk lichter weer...dan was het toch gister de piek idd. ClaraJilla.. ik moet zeggen zie nog niks... maar op foto is het toch vaak onduidelijk... morgen maar weer es zien...spannend
Ja in het echt was die wel iets duidelijker maar dat is altijd zo. Ik geloof ook nog niet dat het echt zo is, vind de streep er te vaag voor nog. Morgen is ook me nod en vind hem ook te licht voor 1 dag voor nod. We zullen zien of die oploopt of niet
Zijn deze testen niet te licht ? Mijn nod was gister ! Bovenste van vanochtend , onderste van zojuist. Bij mijn vorige zwangerschap had ik deze test al 12 dpo. Ik weet dat het altijd kan verschillen. Maar ja zenuwen he