Nikhyl ik zie niks De rest allemaal gefeliciteerd ! Dilya prima test en die onderste was nog niet droog toch?
Ik vind ze eigenlijk wel mooi oplopen. Misschien proberen om 6-1 pas weer te testen voor duidelijker resultaat.
Als je 8 dpo er tussenuit haalt vind ik het prachtig oplopen!! Ik zou me geen zorgen maken dat t niet goed zit hoor! (Makkelijk gezegd natuurlijk...)
dit dus! volgens mij had ik pas zo'n test op 13 of 14 DPO, maar snap dat je onzeker wordt als ze voor je gevoel niet goed oplopen. Alleen wat al gezegd is moet je eigenlijk testen van om de dag met elkaar vergelijken dan zie je duidelijk verschil!!
Vanochtend binnen de 5 min deze uitslag.. Een heel licht streepje toch???? Ik denk dat ik op 14dpo zit, had ik dan niet al een duidelijk streepje moeten hebben? Ow zie net dat de foto btje onduidelijk is!
Ik zie hem zonder turen hoor. Doe nog eens een foto nadat hij opgedroogd is. Meestal na 20 minuutjes is hij op zijn duidelijkst.
Krijg de foto niet geplaatst maar er is nu een duidelijk streepje te zien! Is dat dan geen indrooglijntje als je na de 5 min kijkt?
Oww oke, dacht dat je na 5 min sowieso niet meer moest kijken! Zal donderdag nog eens een testje doen en hopen dat het streepje nog wat duidelijker is.
Harma ik zie hem duidelijk zonder te turen! Gefeliciteerd! Hierbij mijn test 9 dpo.. de bovenste na een uur en de onderste na 10 min ongeveer. wat denken jullie? Had gisteren ook al een foto geplaatst, maar bij deze zie ik het streepje al duidelijker
Bedankt voor je snelle reactie, het blijft spannend indd.. ik weet niet of het perse al roze is, maar er staat wel een streepje en dat geeft me wel een goed gevoel, vooral omdat ik na mn miskraam alleen nog maar witte testen heb gezien 😊 Heb m nog ff met water door laten lopen..
Het is iig veelbelovend dat het streepje er na het door laten lopen met water nog steeds staat! Ben benieuwd hoe hij er overmorgen uit ziet Zal sowieso voor je duimen!