Vandaag toch weer een testje gedaan omdat ik nog niet ongesteld ben terwijl ik normaal gesproken de eerste dag van m'n stopweek ongesteld word.. Ik zag iets vaags maar mijn vriend zag niets dus het testje eerst weer weggelegd. Nu ik hem een half uurtje later erbij pak zie ik ineens dit. Is dit een indroger of niet? Wat denken jullie?
het lijkt een witte streep dus ik denk een indroger. Na eenhalf uur is de test niet meer geldig om af te lezen.
Snap wat je bedoelt, alleen staat er naast de soort van wittige streep ook nog een roze naast. Heb nieuwe testjes besteld dus als ik donderdag nog niet ongesteld ben maar weer een nieuwe doen. Bedankt voor het meekijken
Je klopt die roze lijk ik ook te zien. Ik zou m als net geldig beschouwen en morgen een nieuwe test doen
Jaa ik doe donderdag een nieuwe. Morgen krijg ik nieuwe testjes binnen. Ik ben geloof ik ook gewoon een beetje paranoia omdat ik bij m'n zoontje pas met 6 weken positief teste
Meisje1977 ik ben vandaag 10 dpo! En dreamcatcher ik zie wel een streepje. Maar je zegt in je stopweek, zit je aan de pil?
Mama v nikil ik heb 12 dpo met clear blues positief getest. Weet niet waar je zit in je cyclus Dreamcather ik zie een licht roze streep spannens
Ja, was alleen in week 1, 1 pil vergeten. M'n zoontje kwam zelfs dwars door de pil heen. Zonder te vergeten of medicijnen oid.
Oei! Ik zou idd morgen nog even testen! En julia ik zit nu 10 dpo, zondag is mijn NOD! Ik denk dat ik even wacht voor de zekerheid met de digitale.. voor een leuk resultaat!
Dreamcatcher: dit vind ik een lastige idd. Ik zie een wit en een roze streepje naast elkaar en weet eigenlijk niet zo goed wat ik er verder over moet zeggen. Spannende dagen voor jou dus.
Spannend Dreamcatcher! Ben benieuwd met je nieuwe testen straks. Het kan allebei. Hoe voel je je verder?
Nou vooral erg moe! En s'avonds steekjes in m'n buik en kan niet goed tegen bepaalde geurtjes. Ook regelmatig hoofdpijn.. Vandaar dat ik het ook zo spannend vind. Lief dat je het vraagt
Ik zie een witte streep. En daarnaast zit een ophoping vloeistof urine. Druppel eens wat water in het uringaatje zodat het gele wegtrekt en maak dan eens een nieuwe foto en plaats hem eens hier.