Deze testen hebben vaak een voorgedrukte streep die je licht ziet. IK hoop voor je dat hij oploopt maar voor nu vind ik m niet positief
Dank je voor je reactie.. Spannend, wel rugpijn en licht bruinverlies, maar ook al een paar dagen misselijk en 'plopjes' in mijn buik (had ik ook bij de zwangerschap van mijn dochtertje) Als ik morgen nog niet ongesteld ben, doe ik nog een test.
Dank je voor het kijken.. Ik ben vandaag 11 dpo en heb een lf-fase van 11/12 dagen. Dus even afwachten of ik morgen ongesteld word. Zo niet, dan test ik maandag weer. Wachten duurt lang
Hoi! Ik had even een vraagje, ik ben voor het eerst aan het testen met ovulatietesten van kv. Zodra ik getest heb blijft het hoekige vakje wit, maar na een paar uur kleurt er een streepje licht roze terwijl er op de verpakking staat dat het binnen 3 min moet gebeuren en dat is dus niet zo. Is dat dan een indroog streepje? Ik heb nu twee testen gedaan en het ene streepje is wel donkerder dan de andere (2 dagen verschil). Of klopt dit streepje toch, kan je na een paar uur alsnog wat aflezen?
net nog een test gedaan, ik zie het streepje nu sneller (5/10 min) maar heb het idee dat hoelang ik hem laat liggen hoe donkerder het wordt lijkt het wel, kan dat? of is dat toch een indroog streepje?
De ovulatietest van Kruidvat altijd binnen 3 minuten aflezen. En let op, de testen zijn erg wisselend qua duidelijkeid. Je moet echt de kleur van de teststreep vergelijken met de kleur van de controlestreep. De streepjes worden namelijk niet altijd even breed. Zodra mijn testen op gaan lopen test ik daarnaast voor de zekerheid altijd met de ovulatietesten van Clearblue.
Wow Dilya wat een knaltest voor 14 dpo! Weet je zeker dat je niet verder bent? Ik had vanochtend op 18 dpo nog een lichtere test als deze. Anyway.... Proficiat Lievekind ik denk dat hij positief is ja.
Ja, ben zeker van mijn ei. Had op 24,25 dec positive clear blue ov test, dus denk dat ik 26 dec mijn ei heb gehad jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! X