Vandaag t feestje voor de zekerheid de alcohol maar laten staan. Maar twijfel wel. Nog nooit voor nod getest en nog nooit een tuurtest gehad..
Dank je voor het kijken! Ik kreeg gisteren bruinverlies en vannacht ook oud bloed. Dus ik had de moed eigenlijk opgegeven, dacht dat t weer mis was gegaan.. Maar net moeten overgeven en mijn man zei: wat is je huid pukkelig (heb ik nooit, had ik alleen tijdens de zwangerschap van mijn dochter). Toen ik net de tampon uit deed rekende ik op mijn menstruatie, maar de tampon is helemaal wit.. Ga toch weer hopen.. Vandaag is mijn NoD (12 dpo) dus nog even afwachten.. Vreselijk is dat wachten... hoop dat ik hier morgen toch een mooie test mag laten zien, maar durf nog niet teveel te hopen.. Bang voor weer een teleurstelling.. Proficiat voor de meiden met een positieve test! Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen!
Dames kunnen jullie mee turen aub... Heb aparte cyclus dit x normaal 23-25 dagen, nu op dag 20 pas ei gevoeld en dus nu 10 dpo. Net getest leek omowit maar toen ik kantelde leek ik toch licht streepje te zien of te verbeelden. Jullie mening graag. Thnx
Ik zie ook niets, helaas.. Al is mijn ervaring dat het in het echt vaak duidelijker/beter te zien is dan op de foto. Dus wellicht zie jij wel degelijk een licht lijntje. Ik duim voor je!
Denk zelf dat verbeelding of lichtval is want is zo licht en voel me niet zwanger verder ook hhhh. Dank je voor meekijken dames.