Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 31

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Zie geen testen.

2. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    in mn foto album bij mijn profiel

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik weet niet wanneer je pregnyl voor het laatst hebt gespoten, maar i.p. neemt pregnyl alleen maar af dus als er oplopende testen zijn lijkt me dit een goed teken. hangt alleen wel beetje af wanneer je dus pregnyl hebt gespoten voor het laatst

4. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Mooi oplopend daantje!! Gefeliciteerd!

5. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb vanochtend een testje geplaats waar je eigenlijk weinig op zag. Ik zag zelf wel wat, maar dacht dat ik het me misschien verbeelde. Net een testje gedaan die 6 dgn voor nod kan en zie hier het resultaat :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    ik zie m ook troelie! gefeliciteerd!!

ik heb 29 dec 5000 eh pregnyl gespoten ...:):)

7. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Troelie, gefeliciteerd!!!

Daantje, loopt mooi op hoor! Gefeliciteerd

Ik mag nog 5 dagen wachten... Had vandaag al een testje gedaan en een topic geopend (tuurders gezocht met een scherp oog) maar het is nog te vroeg.... Maar was erg verleid omdat ik al 2 dagen misselijk ben met overgeven en maagzuur...Bleh

8. Rainyqueen

12 jan 2016
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie m ook, Troelie!

Ik heb vanavond nog een keertje getest (tja, ongeduldig, onzeker) en weer een streepje, maar veel vager. Maar goed, dat was ook geen ochtendurine natuurlijk. Wat is geduld toch moeilijk als je onzeker bent! :cool:

Late innesteling kan inderdaad. Zondagavond had ik iets rozig bloed bij het afvegen, maar dat was gelijk weer weg.

9. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Bovenste (links) is test van gisteren 16 dpo, onderste(rechts) is van vandaag 17 dpo. Ik heb al sinds vanmorgen geen gevoelige tepels meer... Gyn wil niks doen voor mij(geen bloed prikken geen echo) heb echo pas 1 feb. ben bang dag het dit keer weer mis kan gaan

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      41,6 KB
      Weergaven:
      10
  10. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Met zon knaltest zou ik me niet zo'n zorgen maken. En ook niet meer testen tot aan de echo.. :)

11. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat een mooie test!

En inderdaad niet meer testen. Je bent gewoon zwanger, dus probeer er van te genieten!!

1 februari duurt nog wel lang. (Ik mag pas 15 februari :cool: ) Ik ben zelf nu 4w5d.

12. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Dilya, wat een onzekere periode weer he. Probeer je erbij neer te leggen dat je er helemaal geen invloed op hebt vanaf nu. Wat je nog kan doen als je echt heel onzeker bent, is een clear blue test met weken indicator. Als je die morgen doet, staat er als het goed is 2-3 weken. Als je er dan eind volgende week nog een doet, zou er 3+ moeten staan. Dan weet je met enige zekerheid dat je hcg is toegenomen. Succes met wachten tot je eerste echo, ik weet hoe moeilijk het is.

13. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Dilya, volgens mij zijn dat gewoon knaltesten hoor! En bij mij waren mijn borsten soms wel en soms niet gevoelig tijdens mijn goede zwangerschap. Hoort er volgens mij bij :)

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dilya, de strepen op de onderste test zijn ook niet mooi doorgelopen. Ik snap dat je angstig bent maar je kunt nu niks doen dan een echo afwachten. Je testen zijn iig heeeeeel erg positief (ik had vandaag op 21 dpo een test zoals bij jou die van gisteren)
    Veel succes meid!

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Troelie, voorzichtig gefeliciteerd! Wat een duidelijke test zo vroeg al :)

16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Daantje: in dat geval denk ik dat je zwanger bent meis. Na 14 dagen is dat wel uit je lichaam en je hebt ook 'maar' 5000 gespoten!

Troelie: ik zie em!

Dilya: woow wat een knaltest. Mis gaan kan het altijd meis, maar zo'n test als jij hebt, heb ik nooit gehad. Ook niet met 5 weken en het resultaat ligt heerlijk in haar bedje te slapen nu...en ik had ook niet elke dag pijnlijke borsten. Gevoelige tepels heb ik volgens mij nooit gehad

17. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Mooie testen hoor meis!!
    Ik zou me geen zorgen maken met die testen.

18. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Dankjewel dames,
    Ik weet zelf ook wel dat ik nu niks anders kan doen dan wachten. Maar soms is de onzekerheid zo groot dat ik onbewust mezelf gek maak. Jullie lieve berichten doen me goed, DANKJEWEL XX

19. Rainyqueen

12 jan 2016
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk he, om de onzekerheid van je af te zetten. Ik had tijdens mijn zwangerschappen niet constant dat ik mijn borsten voelde. Soms wel, soms niet. Dus daar zou ik (proberen om) je niet al te druk over maken.

Ik heb vanmorgen weer getest. Het streepje blijft wel vaag, vind ik. Wat vinden jullie? Wat moet ik hier nou van denken?!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      7
  20. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Dilya, gefeliciteerd! ze zien er heel goed uit, de vorige keer bij mijn miskraam heb ik nooit een knaltest gehad! (Wil niet zeggen dat je altijd een knaltest moet hebben om een goede zwangerschap te hebben).
    Maar wat ik wil zeggen, maak je niet druk! Mijn test ziet er 17 dpo(onderste) ook zo uit..
    komt goed😊 geniet!

En de rest met een positieve test ook gefeliciteerd!!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina