De streepjes zijn mss niet zo donker als je zou willen, maar ze lopen wel mooi op.... dus, GEFELICITEERD!
Echt, vinden jullie? Ik ben echt aan het twijfelen en superonzeker... Bij de andere zwangerschappen had ik nooit van dat vage, gelijk knaltesten! (We hebben drie kids). Maar misschien toch een late eisprong... Geven deze testen nooit valse streepjes? Het zijn de testen van testjezelf en de streep stond er binnen 5 minuten.
Pfff herken he gevoel helemaal. Bij 3 eerdere zw schappen ook meteen knaltesten. Gisteren of vandaag nod en nu duidelijk maar niet knal
Zit nu op dag 28 van mn cyclus... word meestal tussen de 28 en de 31 ongi... Had vanochtend (met ochtendurine) deze test.... Is niet echt twijfel over mogelijk toch? Of wel....? (kruidvat 2v5)
Moiie testen hoor. Nu stoppen want je maakt jezelf gek en onzeker. De ene test is de andere niet. Ik had ook een test die lichter was, maar de teststreep was ook lichter. Ik zat wel in de rats, voor niets. Klachten kunnen komen en gaan. Ik werd een beetje misselijk bij 8 weken, de ene keer had ik gevoelige borsten de andere keer niet
loopt mooi op. Heb je elke dag getest? Beste is om de 2 dagen. Haal de middelste test weg en je ziet het verschil
Dankjulliewel voor de felicitaties! Kan het zelf nog niet helemaal bevatten... is de eerste en gelijk in 1 keer raak terwijl ik pcos en (zeer waarschijnlijk) endometriose heb. Duimen dat hij/zij blijft plakken!!
Willen jullie hier na kijken ? Staat voor mij gevoel beetje vreemd scheef de streep... Excuus voor de omgedraaide foto
Is een ongeldige test, lijkt opgehoopte vloeistof. Streep is te ver naar rechts en te doen. Ik zou een nieuwe doen