Vals alarm..vanmorgen ongesteld geworden. Wat opzich ook goed is! Werd eens tijd na mijn miskraam afgelopen 25 augustus. Maar waar dat streepje gisteren dan vandaan kwam?!
Update: na continu vage streepjes die niet opliepen op verschillende testen ben ik zojuist ongi geworden😕 helaas, nieuwe ronde voor ons.
Zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden. Foto is na ongeveer een half uur gemaakt. Zou dit een indroger kunnen zijn? Heb ik normaal gesproken nooit. Testen zijn dan spierwit.
Stond de streep er niet eerder? De lichte streep moet er echt al na 5 min staan. Ik heb bij kV wel eens een indrogen gehad helaas, een duidelijkere dan bij jou.
wendy: nou dat had ik echt niet verwacht zeg! Miszy: heb je berichtje over het hoofd gezien. Maar ik vind hem positief hoor!
Vandaag in de middag kv 2v5 gedaan en een streepje Op de foto nqtuurlijk zoals bij de meeste lichte strepen minder duidelijk maar ik hoop dat jullie hem ook zien
In het echt is die streep gelukkig een stuk duidelijker Ik ben 1 dag overtijd. 15 dpo. Hopelijk morgen een oploper met ochtend urine. Dit was middag urine dus ik hoop dat die duidelijker wordt