Helaas vanmorgen ongi geworden cyclus van 40 dagen gehad helaas op na de volgende ronde Gefeliciteerd voor wie op roze mogen en voor andere ook succes met volgende rond
Hoi lieve dames, wij zitten in ronde 6 dit keer. Op 5-1 had ik een op de cb digi ovu test. Ik test deze maand voor het eerst met deze ovu testen, dus ik weet niet precies hoeveel dpo ik zit (denk zelf gewoon 10 of 11), maar ik heb gister een witte kv ts gehad en vanochtend deze, zien jullie iets?
Hoi flowerlover op de bewerkte foto zie ik een 2e streepje dus zou zeggen test over 2 dagen weer en hopen dat hij oploopt. Maar voor nu en voorzichtige gefeliciteerd
Ongeduldig als ik ben, heb ik natuurlijk veel te vroeg getest Maar ik ben blijkbaar niet de enige op zp die dit doet: Op de foto zijn de streepjes niet zo goed te zien als in het echt.
Hallo lieve dames, ik ben nieuw hier maar heb een vraagje, Na hoeveel dagen kun je met een zwangerschapstest testen?? ik heb een verlate eisprong gehad normaal zou ik binnen nu en een paar dagen mijn regels moeten krijgen maar aangezien mijn eisprong pas dinsdag is geweest weet ik niet wanneer ik evt zou kunnen testen?? helphelphelp