http://i64..com/2z5oyyw.jpg Vroeg getest! 10 dpo.. Zien jullie iets of ben ik gek. Ik ken deze testen niet dus ben bang voor een lijntje wat er altijd al staat..
Het lukt me niet, kwaliteit via hier uploaden gaat achteruit. Toch maar proberen.. Een test van testjezelf en kv
Goedemorgen dames, Vandaag nod en voor het eerst de testpoint (2 v 5) van etos gebruikt. Ik zie een heel licht streepje binnen de 5 min gekomen, maar zien jullie het ook? Durf nog geen feest te vieren hoor. En ga morgen of overmorgen nog een keer resten maar wilde jullie ogen even laten oordelen
Kan je een foto maken in het daglicht en dichterbij (het liefst vanaf boven gefotografeerd). Ik zie zo helaas niks.
Ben nu op mn werk en kan dus even geen betere foto maken. Andere dames die het misschien wel zien? In het echt is ie wel te zien en hoeft echt niet hard te turen.
Ik zie hem weepee! Hier weer super super licht maar ga er vanuit dat het niks is. Ik had vanochtend ook helderrood bloed bij afvegen. Zou wel vroeg zijn, maar mn cyclus kan in de war zijn.