Kent iemand deze testen van zwanger en kids? En wat is de ervaring?? Zal ik dan nu toch eindelijk eens een eisprong gaan vinden? Met de groene staafjes wel vaker een iets donkerder lijntje getest, maar nog nooit zo donker.. Hopen dat hij niet morgen ineens weer wit is zoals normaal altijd gebeurd als ik een beetje hoop krijg door een iets donkerder streepje.. Iemand ervaring?
Mijn ervaring ermee is goed, even blijven door testen (zou nu ook 2 x daags testen) om te kijken of ze nog donkerder worden of aflopen en t gezellig maken, vrees dat je niet meer kunt doen als dat en dan de wachtbank op, succes!!
Ja is echt heel vroeg.. had zo een gekocht met 3 testen.. denk kan vast 1 doen. schrok er zelf van hahah En door tempen weet ik zeker dat ik 9 of Max 10 dpo zit nu.. Als alles maar goed gaat....
Hihihi thanks meiden. Nee heb echt een rare dag. Allemaal spontane visite, moeder stond ineens voor de deur en net belt vader dat hij vanmiddag in de buurt is. (Zie ze allemaal heel weinig) dus ik heb weinig tijd om t te beseffen nog en zeg nog niks haha.. Ik ben nog helemaaaaal flabbergasted!
gefeliciteerd dames met een positest! Ik mag ook weer geloof ik haha. Vandaag 12 of 13 DPO (13 volgens FF, ik nam zelf 2 dagen na posi ovutest dus daarom denk ik zelf 12)