Ik zie wel een licht blauw lijntje lopen maar ken deze verder niet dus weet niet of dat dan positief betekemd
Zie ook wel een lijntje maar zijn dit niet de digitale? Als het een digitale test is, mag je hem beschouwen als negatief.
Wat denken jullie dames? Maandag en vandaag. Vrijdag is nod. Eisprong is denk ik vrijdag de 20e geweest. Ik had vandaag eigenlijk duidelijker verwacht en voel me een stuk minder happy.
Nee is geen digitale. Gewone. Vanmorgen weer getest en deze geeft binnen de tijd de zelfde lijn. Denk dat ik goed zit. Nu wachten op een oploper
Ik vind hem ook al wat duidelijker hoor ik denk dat als je test van vandaag ook droog is je duidelijk kan zien dat de streep donkerder is Ik ga je alvast voorzichtig feliciteren
Thanks dames! Nu die van vandaag ook droog is, is ie duidelijk opgelopen! Gelukkig maar. Blijf t spannend vinden.
Na heel lang stilletjes meelezen heb ik even jullie hulp nodig Ik ben nu even bezig met ovulatie testen ivm mijn mega onregelmatige cyclus.. (PCOS) nu was gister avond mijn ovulatie test helemaal wit, (wss was mijn urine te waterig want had behoorlijk veel gedronken en al heel wat keren naar de wc geweest) Nu net had ik deze ovulatie test in mn handen, (zie de onderste test), kan ik deze beschouwen als positief.. want ik heb het idee dat mijn controle strepen niet zo heel donker worden. De testen zijn van Z&K.
Nou dan zeg ik voorzichtig gefeliciteerd wellicht loopt je hcg wat trager maar ben je wel zwanger ik zou over 2 dagen nog is een testje wagen Of eerder als je het niet volhoud ik zou t nml niet volhouden miss morgen met ochtend urine