Toch maar een kruidvat 2v5 gehaald. Deze foto is gemaakt 5 minuten na testen. Heb hem om 11:15 gedaan. . Duidelijk positief.
M'n ovu test heeft nu nog maar n licht streepje na een knaller gister M'n ei gister avond waarschijnlijk voelen springen want had een toename van steekjes en kramp Nu pijnvrij. Geld dan vandaag als 1 dpo? Wanneer kan ik de eerste vroege test doen?
pijn is meestal de laatste groeispurt van het eitje. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en vandaag zien als de dag van je eisprong en morgen dan dus 1 DPO. Officieel is het het beste te wachten totdat je overtijd bent natuurlijk, maar dat is ook niet mijn sterkste kant hihi. Ik deed altijd mijn eerste test op 10 DPO, maar dat is nog best vroeg. Dus dat wordt dan 20 februari voor jou. Eitje springt binnen 24 -48 uur na de positieve ovu dus als je helemaal safe wil zitten neem je overmorgen als 1 DPO en is 21 februari 10 DPO voor jou
Dankjewel stokstaartje doe k dat! Thx Ga wel 10 dpo eerste test doen want ik weer gwn van mezelf dat k toch nie kan wachten haha
schaam schaam....heel scherp rogijuli! klopt heb het niet goed gezegd. Was idd de data van NOD vergeten paar dagen er af te halen haha. Gefeliciteerd Rogijuli! alles goed met jullie?