Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 31

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Dankjewel!
    Nog even een clearbleu plus gedaan. Morgen een weken indicator halen en dan stop ik er mee haha.

Bijgevoegde bestanden:

2. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    ziet er goed uit!.. gefeliciteerd..

was je al 2 weken over tijd voor dat je deed testen?

3. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Als je het tegen mij hebt.. dankjewel!
    En ik weet me cyclus niet ben 25 december voor laatst ongesteld geweest heb erg onregelmatige cyclus dus vandaag zit ik op dag 42. Anderhalf week geleden me eisprong gevoeld en gister positief getest. Weet dus echt niet hoe ver ik ben....

4. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    ooo zo, nu snap ik het haha.. had de rest wel terug gelezen maar denk ik niet goed onthouden..

geniet er lekker van meid!

5. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hey meiden,

Wat denken jullie is een 2 besure gevoelige midstream meteen kwam er een heeel heeel heel licht streepje. Weet niet of het na uploaden te zien is, in het echt zie ik eeen licht streepje. Weet ook niet wat de ervaringen ermee zijn? Qua vals testen..

Bijgevoegde bestanden:

6. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik lijk wel wat te zien😊

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Spannend Repeltje. Ik lijk ook iets te zien.

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden Graag jullie mening NOd dinsdag a woensdag. LF van 16 dagen zit nu op 12 dpo

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd!!

Ik zou wel ff je banner veranderen. Ik verwacht dat je nu nog net geen 4 weken zwanger bent ;)
    Dus voor je banner zou ik als laatste ongi dag rond 11 januari zetten ;)

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks helaas.

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij deze nog een foto

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Op deze zie ik wel iets vaags maar lijkt meer wat vlekkerig dan een mooie strakke streep.
    Ook kan ik de kleur niet onderscheiden.

Overmorgen nog een keer testen. Dan zit je op 14 dpo en moet een 2e streep goed duidelijk te zien zijn.

13. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Bovenste gisteren onderste vandaag lijkt iets donkere te worden of verbeeld ik me dat . Hoop het zooooooo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19 KB
      Weergaven:
      16
  14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik twijfel zelf ook... Had bij de oudste dag 12/13 posi smile cb ovu test en op dag 32 posi zw test bij de jongste dag 11/12 cb smile en dag 24 heeeeel licht posi nu dag 10
    Cb smile 1 dag!! En nu dus op dag 23 dus 12 dpo. Mar omdat ik afgelopen dagen dacht iets heel vaags te zien. En deze iets duidelijker lijkt... Geeft me wen beetje hoop. M'n temp kaartje daarin tegen niet. Maar m'n vriendin zei dat bij haar temp pas steeg toen ze overtijd was. En voor NOd ook daalde.

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dit is m'n temp kaartje

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Toch maar even iets posten hier. Ik moet dinsdag naar gynaecoloog voor intake ivf. Dus ga dan wel nog na vragen en misschien om een echo vragen. Maar nu jullie mening. Ik ga uit van negatief hoor.

Het achtergrond verhaal. Ik heb 25 december gemenstrueerd en 7 januari geovuleerd en zwemmers opgehaald. Ik had op 6 januari een positieve ovulatietest in de ochtend. Ik gebruik utrogestan vanaf de inseminatie. Op dpo 15 met kruidvat getest. Een MEGA tuurstreepje, echt 10 keer kijken, niet op foto vast te leggen.
    Op dpo 17 weer getest nu met clearblue zo'n digitale (niet) zwanger en een nog een zwangerschaptest van een onbekend merk. Op de clearblue kreeg ik niet zwanger maar op het test staafje wederom een MEGA tuur streepje. En op de andere test negatief. Dus gestopt met de utrogestan.
    En 2 dagen later begon ik te menstrueren, net als anders veel en met pijnklachten. Nu wel een dagje korter dan normaal. En ook vooraf gevloeid wat ik normaal altijd heb. Maar omdat ik naar ivf overga ben ik op de eerste dag van de menstruatie met de pil begonnen dus dacht ligt daar aan.
    Maar ik bleef maar zo enorm moe, mijn borsten zijn vergoot en af en toe een vlaag misselijkheid. Nu kunnen laatste 2 ook door de pil komen, maar in het verleden dezelfde pil of misschien de iets lichtere gebruikt, dat alles niet gehad.
    Dus vanmorgen een kv2 en een clearblue gedaan. Ik zag eerst op de kv2 weer binnen de tijd een MEGA tuurstreepje staan. En dus clearblue gedaan en daar op teststaafje weer een MEGA tuurstreepje. Maar cb zegt niet zwanger.
    Als ik zwanger zou zijn zou het nu ruim 6 weken zijn. Vanmorgen en gisteren af en toe wat slijm ook met wat roze erdoor.
    Ik heb geprobeerd het op de foto vast te leggen, maar dat is haast niet te doen. Krijg het niet scherp/duidelijk.

17. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Sorry meid maar ik denk dat je onmogelijk zwanger kunt zijn. Bij 6 weken zou je echt n duidelijke test moeten hebben.
    De kv geeft soms vals positieve, ik heb ze ook gehad.
    En de teststaafjes van de digitale test geeft altijd een licht streepje, ook als je niet zwanger bent. Er staat ook op de beschrijving dat je die teststaafjes niet mag interpreteren.

Veel sterkte met je traject!

18. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    net als wat kersje zegt, als je ruim 6 weken zou zijn zou je toch wel een gewone normale zeer duidelijke test hebben.. en cb mag je idd niet na de streepje kijken die op dat teststripje te zien zijn.. sorry meid,,

ik wens je veel succes met het traject

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Eindelijk positief!! Cd 24 Pfff... Weer lange cyclus dit keer.

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nee ik ga er ook uit van dat het negatief is maar vond het nogal vreemd.
    Overigens gebruikt ik van cb ook de ovulatietesten en daar kijk ik ook op de streepjes, dan zie ik ze mooi oplopen ;)

Deel Deze Pagina