Meiden jullie hebben van de week mee gekeken naar m'n ovutest Waarschijnlijk de 4e m'n ei gehad. Kan ik dan nu al een innstelingsbloeding hebben? Of al ongesteld worden? Zo kort na ei? Er bestaat ntl ook n kans dat ik ondanks Postieve ovu test en bijhorende klachten toch geen ei heb gehad maar on wordt? Typisch was dat toen m'n ovu test afliep ik ook geen klachten meer had en na dagen dus niks te voelen gister avond rond 8 steekjes... So let me know wat is t meest waarschijnlijk?
D83. Innesteling lijkt mij te vroeg. Dat is vaak 6-10 dpo. Het duurt ca 3 dagen voordat het eitje de baarmoeder bereikt en dan moet het nog innestellen. een positieve ovulatietest geeft geen garantie dat er een eisprong is. Het zou ook een ovulatie bloeding kunnen zijn
Dank voor jullie reacties! Afwachten tot de eerste echo. Pfoe, wat zijn die eerste weken toch spannend!
Lees dat je pas sinds kort je spiraal heb laten verwijderen,er is ook gewoon kans dat je cyclus weer op gang moet komen en je daarom van alles voelt en alles nog een beetje in de 'war' is.
Ja ook aan gedacht idd maar daarentegen heb ik wel gelijk gemenstrueerd na t verwijderen, en middels ovulatie testen m'n ei opgespoord.. Had n duidelijke positieve test die daarna ook weer afliep.. Gezien de symptomen die ik had verwacht tijdens t testen denk ik wel dat ik n ei heb gehad, klopt ook met de calculator gebaseerd op mijn laatste menstruatie maar goed zoals j zegt kan t gewoon ook Hou t zeker in m'n achterhoofd want t feit dat ik alles nu ook meer voel als voorheen heeft ook zeker met de gevoeligheid te maken wat pas is gekomen na t verwijderen van m'n spiraal Ze zeggen wel dat je cyclus gewoon r zelfde blijft met de mirena al bloed je niet meer.. K was ook "ongesteld" zonder bloeding maar wel met bijhorende klachten vooral te herkennen aan m'n migraine toen t spiraal werd verwijderd dus t kan wel.. Maar goed ga t gewoon afwachten tot m'n Nod of iets ervoor.. Merk t snel genoeg Heb geen roze verlies meer wel wat steekjes en krampjes Blijft spannend he bedankt voor t meedenken zo worden we allemaal heel wat wijzer
zo'n calculator is leuk maar dat geeft geen 1005 garantie dat dan je eisprong ook op die dag plaats vindt
Kennelijk want ben ongesteld geworden Is er dan helemaal geen ei geweest?! Voor wat krijg een vrouw dan n positieve ovu test
Ow kan dat wat uitmaken? Moet de druppels Op de controle gebied of op urinegebied haha sorry als dit een rare vraag is