Hallo allemaal, Zien jullie iets? Ik blijf altijd staren tot ik een lijntje zie, maar is volgens mij 100% ingebeeld
Lorelaii, ik zie helaas niets.. Na 5 minuten turen zie ik ze ook echt vliegen, dus ik snap je verbeelding! 😂 Mieleke, ja hoor! Zonder erg te moeten turen! Hoeveel dpo ben je nu?
Lorelai;Heb net zo n test niemand die t ziet behalve ik Dus miss beeld ik t me gwn in omdat ik weet waar die moet staan?
Ik had al een nieuw topic geopend, maar zie nu pas dat er ook een topic is dat speciaal over testjes gaat. En ben toch ook wel erg nieuwsgierig naar jullie mening. Ik heb op 21 januari een miskraam gehad. En op 1 februari tot mijn verbazing alweer een eisprong. Op die dag meteen ook een CB met wezenindicator gedaan, om te kijken of ik nog HCG in mijn bloed had. Die gaf aan Niet Zwanger. Nu op 11 dpo een k2v5 test met een heeeeel vaag lijntje. Ben er erg onzeker over na de miskraam. Wat denken jullie?
Ik snap je onzekerheid Henke, maar ik zie ook echt wel een lijntje! Morgenochtend zou ik weer even testen.
Ochtendurine. Ik hoop dat hij mooi gaat oplopen maandag. Morgen toch al een klein valentijnscadeautje voor papa 💕
Wat denken jullie? 12 dgn na tp. Zondagochtend nog 1500 eh pregnyl gespoten. Nu 6 dgn na de laatste pregnyl.
Dankjulliewel voor jullie reacties. Het stelde me gerust dat jullie het streepje ook zien. Maar bij het testje van vanochtend zakt de moed me toch wel weer een beetje in de schoenen. Nauwelijks duidelijker dan gisteren en volgens mij veel te licht voor 12 dpo. Ik heb nog een CB test met indicator liggen, maar ik vrees dat die Niet Zwanger aan zal geven met zo'n licht streepje op de Kruidvattest. Ik ben bang dat er toch nog wat HCG in mijn lijf zit van na de miskraam en dat dit geen nieuwe zwangerschap is. Schorpioen, dat ziet er goed uit! Ik heb geen verstand van Pregyl, maar in ieder geval een knaltest! En Mieleke, jouw test is iets duidelijker dan de mijne. En volgens mij niet met heel veel extra licht gefotografeerd, dus ziet er goed uit toch?
henke, hcg verdubbelt elke 48-72u, dus morgen zou ie duidelijker moeten zijn dan gisteren. geen idee hoe lang heg nog blijft rondwaren, ik zou precies nog een paar daagjes wachten en dan eens opnieuw testen (alsof ik dat zelf zou kunnen, ik zat al te turen de dag van mijn eisprong denk ik )