Dank voor alle reacties meiden. Ben de hele dag al zenuwachtig, zo irritant! Stokstaartje, ik heb wel pregnyl gezet, maar al meer dan 10 dagen geleden en gister was de test Omo-wit. Dus pregnyl is er wel uit. Heb een lading testen in huis gehaald, dus morgen ben ik weer van de partij! Schaapje, ik zie 'm hoor! Mooi streepje
schaapje: dat is wel hoopgevend hoor streepjes of 2 verschillende testen! mieksel: ooeh dan lijk het dus alsof er een oploop van HCG is. Errug benieuwd naar je testje van morgen !
ze zeiden tegen mij in het zh dat het haast onmogelijk is om met iui en pregnyl over tijd te gaan ( bij mij ook een keer gebeurd met 2 dagen..)..even het zh bellen?.. misschien trage hcg aanmaak?.. misschien kunnen hen jou duidelijkheid geven.. mieksel! k ga duimen voor je.. je hebt al een (te) lange weg afgelegd!
Mieks! Ik zie m! Wat gaaf! Ik kijk uit naar je test van morgen! Yaraah, die van jou zie ik ook! Hopelijk lopen de streepjes mooi op! Schaapje, hier zie ik m wel! Ziet er veelbelovend uit! Liefdesbeebje, mooie KNALLER! Gefeliciteerd!
@sanne198 ben 1,5 week geleden met de pil gestopt na 2/3 strip, dus geen idee @LJJ bedankt voor het meekijken @schaapje84 heb overdag getest 1 x per dag met tweede urine vd dag. Lees ik nu goed dat je zwanger bent? Leuk! Wij gaan ook voor een derde!
Omdat ik vandaag pas officieel mijn NOD heb, ik de zelfbeheersing had om gisteren niet te testen, en ik het gewoon niet kan geloven, deed ik vanmorgen nog een laatste test. Ik miet er toch aan beginnen wennen dat ik in oktober mama van vier ga zijn....
Mieleke dat is echt een knaltest. Mieksel heb jij nog getest? Ik heb vandaag niet getest ik wacht mooi af tot morgen. Ergens doe ik dit omdat ik nu nog een beetje in hoop kan leven dat het toch een keer gelukt is... Als die test niet oploopt of plots negatief is, dan is dat weer een klap in het gezicht.
Snap je maar al te goed Yaraah... Het voelt een beetje als een cliffhanger he!? Ik heb het wel gedaan, maar zowel KV als CB +test (deze kan al vier dagen voor NOD), lijken Omo-wit. Helaas!! Jouw +test was gister al duidelijk positief, dus ik heb goede hoop voor jou hoor Yaraah!!
Ooooh nee Mieksel. Ik had het zo gehoopt voor jou. Dikke knuffel meid Zo is mijn test van gisteren opgedroogd: Bekijk bijlage 491706
Mieksel, misschien moet je eens wachten tot donderdag om te testen, dan zou er toch een duidelijk verschil moeten zijn.
@Mieleke : mooie test, gefeliciteerd!!! @Mieksel: huh? Zou het dan toch nog van de Pregnyl geweest zijn? Heb je een foto? @Yaraah: benieuwd naar je test van morgen! Wat een zelfbeheersing, zeg!
Nee, kan niet, want op 10 DPO had ik echt spierwitte test. Heb er nog tien keer naar gekeken, maar echt helemaal 100% wit. Ik weet het ook niet, missch toch soort indroger... Wat Yaraah zegt, ben beetje klaar met tuurtesten, donderdag of vrijdag test ik pas weet, mocht ik ondertussen nog niet ongi zijn....
Aster eigenlijk ben ik gewoon te laf om opnieuw te testen. Nu kan ik dagdromen dat ik zwanger ben... Dat het ons dan eindelijk eens gelukt is... Als er op de nieuwe test geen streepje verschijnt of als het niet donkerder is, dan is mijn ballon weer doorprikt.
Jeetje, meis.. Naar dit! Ik ga echt duimen dat het snel wel lukt. Heb je nog cryo's over? Dikke knuffel!