Deze is zeker duidelijker op je tests van gister zag ik het niet. hopelijk blijven ze zo mooi oplopen! Voor nu, gefeliciteerd
Hangt er inderdaad maar net vanaf hoeveel en hoe snel je hcg aanmaakt. Maar mijn streepje rond nod was ook ongrveer zo en had zelf pas iets van 5-6 dagen na nod zo'n echte knaller waarvan de teststreep net zo mooi zo donker was als de controle streep. En nu loop ik richting het eind dus zolang ze voorlopig blijven oplopen lekker van genieten!
Wauw ja zeker. Wat mooi. Bedankt voor je reactie ikk hoop dat ze oplopen. Ben zo blij naar een jaar . We dachten na deze keer gaan we langs de dokter.
Goedemorgen dames, Vanmorgen kreeg ik zo de kriebels om te testen.. Veel te vroeg, 6 of 7 dpo maar zien jullie wat ik zie of zie ik ze vliegen 😊
Klopt, kreed hem niet zo goed op de foto. Maar ja geen bloed geeft moed zeggen we dan maar. Heb nu geen testen meer thuis dus nu moet ik me wel in houden 😎
Oh die dipstick test vertrouw ik echt niet meer nu ik zojuist dikke positieve testen zie waaruit blijkt dat een kat zwanger is :'). Haha ok nee grapje hoor. Maar eerlijk is eerlijk; prachtige test! Voorzichtig gefeliciteerd!