Hoi allemaal, Twijfelgeval ook hier.. Vanochtend met action getest maar te laat afgelezen en kwam een streep, ging er dus uit van een indroogstreep was.. Toch daarna met predictor early getest, was de enige die beschikbaar was in de supermarkt, toch echt (lichte) streep ook maar hoor/lees zoveel negatiefs erover. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden, wat denken jullie?
Bedankt voor de reacties op mijn test! Ik kan het amper geloven, voor onze eerste hebben we een lange mmm rit gehad en nu dachten we we proberen het eerst zelf en er zien het wel en hup raak in de 1e ronde!!! Hopen dat het een plakker is!!!
Gefeliciteerd! Ik doe mijn testje hier ook even bij...hoe meer mensen kijken hoe beter Verhaal: weet niet wanneer eisprong is geweest omdat ik voor het eerst in lange tijd zonder hormonen ben. Meestal werd ik dan op dag 26 ongesteld, het is nu dag 28, ik kan me goed voorstellen dat mn eisprong iets later is geweest zonder hormonen trigger Deze test is van vandaag midden op de dag na grote bak thee, lichte urine...
Dankje! Kan het nog steeds niet geloven. We zouden in januari starten met IUI want de kans op een natuurlijke zwangerschap zou minimaal zijn volgens de gyno. En nu deze test...vind het zo bizar. Het is trouwens een Early test van de Action. Ik vind ze erg duidelijk misschien kan je die proberen? Weet niet of je er een in de buurt hebt zitten?
Goedemorgen! Vanochtend met ochtendurine was er helaas helemaal niks te zien ook een 'niet zwanger' met CB digital met indicator... Jammer zeg..toch gek dat er gister wel iets zichtbaar was.. Ben nog niet ongesteld terwijl het al zo lang voelt alsof het eraan zit te komen...
De test gisteren was negatief. De streep staat namelijk te ver naar links (te dicht op de controlestreep). Over een weekje nogmaals testen. Zal duimen dat er dan wel een goede streep staat.
Goedemorgen ...ik maak mezelf momenteel echt gek.. Ziet iemand hier nou ook iets op? Zit denk ik op 12 dpo maar kan heel misschien 11 dpo zijn...