Volgens mij hebben de kruidvat testen tegenwoordig echt indrooglijntjes! Ik had deze test gedaan, even gedouched en aangekleed dus denk een kwartier later deze foto genomen.. Ik zit nu op 12 dpo (normaal heb ik ook een lf van 12) dus kan nooit zo licht zijn toch?
Bij de laatste foto zie ik heel vaag iets evelien. Spannend.. misschien een late innesteling geweest?
Zeker kan dat. Ik heb op 11 dpo ooit positief getest, ook zo'n vaag lijntje. Hopelijk over 2 dagen een stuk duidelijker!
Ik vermoed dat dat bij mij ook het geval is geweest. Wel vreemd dat ik vrijdag een positieve ovulatietest had en daarna niet meer. Hopelijk heb ik m'n piek nu niet gemist.. afwachten!
Jeuhjjj Na onze miskraam in juli durf ik nu toch echt wel weer te geloven dat we ons 3e kindje mogen verwachten. Echt DOLGELUKKIG!! 2 dagen voor NOD Heb goede hoop, vorige keer was hij pas zo 4 dagen na NOD Fingers crossed! !♡
Amch: die ene met die "vlek" zal k t maar noemen zou ik niet naar kijken zou naar die andere kijken dat is n mooi streepje Lovelym: mooi streepje hoor!!
Amch wat ik al zei in je eigen topic, het kan zijn dat ie op je eisprong gereageerd heeft. Dan zou je over xa 2 wkn ongi moeten worden.
Hij word savonds weer lichter, zou ik wat genist hebben of komt ie nog? Je ziet erboven 7-10 staan maar ik wachtte op m'n eerste ongi, was maar gaan testen voor de zekerheid en werd 8-10 ongi. Daarna direct begonnen met testen maar een heel aantal echt worte testen gewoon weg gegooid in plaats van opgeplakt.
Hallo dames Is dit een goede test voor 14 dpo? Vind hem nog zo licht. Ben een beetje een stresskip sinds mn miskraam..