hoe lang is deze foto na de test genomen? Je test streep lijkt zo donker alsof deze al even ligt. Ik zie wel een streep maar als het zwanger en kids is zou ik er niet op vertrouwen
Is niet van zwanger en kids, is van ebay. Zelfde test was eergister negatief. Toen ik de doto nam lag hij al halfuur maar was binnen 5 min al streepje te zien. Nu ziet hij er wat opgedroogd uit
Ik snap er niks van. Niet eens een donkere streep gehad... en over 7 dagen alweer menstruatie 😢 Gisterenavond misschien de piek? Kan dat zo snel gaan? Gisteren wel geklust, dus nu maar duimen dan....en aan de tarwekiemolie.
Gefeliciteerd LovelyM en Reeva! Mooie testen. Ik zie een vaag streepje Faith! Ik heb vanmorgen nog een keer getest. Ik denk dat het streepje donkerder is dan gisteren maar vind het nog steeds wel erg licht voor 13DPO. Heb verder alleen clearblue digital liggen maar durf m nog niet te gebruiken...
Helemaal zeker niet maar laatste keer (voor de berekende eisprong) dat we t gedaan hebben is 8 oktober geweest 's avonds laat. Eisprong zou volgens berekening de 10e geweest zijn maar heb niet getempt of ovulatietesten gebruikt. Ben normaal vrij regelmatig.
Zou me niet druk maken over de donkerheid en de periode na dpo mss was hij later gesprongen, als testen maar oplopen is t goed toch!
Willen jullie mee kijken meiden? Zit in t Icsi traject en heb vorige week maandag een terugplaatsing gehad.. mag pas vrijdag testen maar kon t niet laten. Zien jullie ook de tweede streep
https://www.mamaenzo.nl/images/uploads/forum/1477244325_20161023_090351.jpg Ik heb vorige week zondag een clearblue test gedaan en die was negatief. Maar mijn menstruatie bleef uit, dus vanmorgen weer getest en zie een lichte streep. Wat zeggen jullie ervan? Zwanger of nog een test doen?