Ben ik nou gek aan het worden of...? In het echt lijkt het echt alsof er heel erg in de verte een streepje zit.. geen idee hoe ik in m'n cyclus zit trouwens
Bedankt allemaal! Zwangeren, gefeliciteerd! En voor de tuurders: spannend! De allerlaatste, m'n MvM test(en)
Aflopende ovulatietestjes na bovenstaande test... gisteren ineens waterige afscheiding. Zal ik toch mijn piek gemist hebben?
Hi ladies. Omdat ik vanavond een bruiloftsfeestje heb dacht ik: laat ik gewoon even testen. Ik dacht eigenlijk die is Omo wit want heb meer het idee ongesteld te worden gisteren. Goed veel te vroeg ook, 9 of 10 dpo.. Zie ik net toch volgens mij echt een streepje. Mijn vriend denkt het trouwens ook. Wat denken jullie? En dit doe ik dus ook nooit meer. Ik was echt overtuigd dat ik omo wit zou zien. Dit maakt alleen maar onzeker haha
Ja hoor ik zie hem! Je kan nog een tweede doen voor de bevestiging, maar het ziet er naar uit dst je vanavond geen alcohol kan drinken 😀😀😀😀😀
Haha ik ben blij dat jij hem ook ziet Ik houd het maar bij sap vanavond en test over 2 dagen weer. Overigens vind ik de foto hier wel wat vager worden. Ik lees trouwens stil mee en zag jouw laatste test! Wat tof dat je (weer) zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik duim voor een plakbaby!
Ik zie hem ook hoor Soulfood! Zelf net ook een testje gedaan, 2 nod, allereerste ronde na pilstop met pcos, dus ik verwachtte er weinig van, maar volgens mij zie ik wel iets!
Sascha22, ik sluit mij bij soulfood aan. Als je het zo lang volhoudt twee daagjes wachten en nog een keer testen. Of straks nog een keer
Ik zie allebei een lijntje, sacha anders even een kruitvat halen 2v5 die moet duidelijker zijn helemaal voor 2 nod Spannend!!!